اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

بر اساس خبری از CNBC، اینستاگرم در حال آزمایش قابلیتی است که کاربران لیست‌های اجتماعی دانشجویی را گروه‌بندی می‌کنند. این حرکتی متعاقب قابلیتی در فیسبوک است که به عنوان یک پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی منحصر به کالج‌ها آغاز شده است. این سرویس برای دانشجویانی است که مشغول به تحصیل هستند و فارغ‌التحطیلان را شامل نمی‌شود.
از برخی کاربران خواسته شده تا به اجتماعات دانشگاهی‌شان برای ارتباط با دیگر دانشجویان بپیوندند، این کار کاربر را به یک لیست کلاسی اضافه می‌کند. پیوستن به گروه به کاربر اجازه‌ی افزودن دانشگاه و سال فارغ‌التحصیلی‌شان را در پروفایل‌شان می‌دهد. کاربران قادر به دیدن استوری‌های عمومی اعضای گروه و ارسال پیام از طریق لیست‌های اجتماعی هستند.
CNBC گزارش کرد: جای تعجب است که اعلانیه‌ها متکی بر آدرس ایمیل .edu یا موقعیت جغرافیایی دانشگاه نیستند، بلکه به جای آن از "اطلاعاتی که افراد به طور عمومی درباره‌ی دانشگاه خود به اشتراک می‌گذارند، حساب‌هایی که آن‌ها دنبال می‌کنند و دیگر ارتباطاتی که آن‌ها دارند" است. و مطمئنا این قابلیت جدید خالی از نقص نیست، به عنوان مثال گزارشگری که فارغ‌التحصیل دانشگاه بود توانسته بود به یک گروه اجتماعی کالج بپیوندد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه