تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

با بیش از 1.5 میلیون واحد فروخته شده در سراسر جهان، یکی از بهترین راه حل های مقرون به صرفه جهت پیدا کردن وسیله ی گمشده بشمار می آید.
آیا تا به حال اتومبیل خود را در پارکینگ گم کرده اید؟ این امری طبیعیست. شما پارک میکنید و به خرید می روید. هنگامی که باز می گردید، هیچ سر نخی از اینکه خودروی شما کجاست در دست ندارید. سپس با فشار دادن دکمه دزدگیر روی سوئیچ خودروی خود، شروع به چرخیدن میکنید تا جائیکه صدای آژیر خاموش شود. این کار مخصوصا در یک روز گرم و آفتابی خسته کننده است.
خیر، اصلا نیازی به نصب GPS گران قیمت برای ردیابی خودروی خود نیست این روش بسیار هزینه بردار است.
تنها با پرداخت یک اشتراک ماهیانه قادر به استفاده از این سیستم هستید. آیا این برای شما کافی نیست؟ اما، آیا راهی برای ردیابی خودروی شما بدون صرف هزینه بالا وجود دارد؟ بله، البته که هست.
یک شرکت تازه راه اندازی شده مستقر در کالیفرنیا، موفق شد تا این موضوع به حقیقت بپیوندد. آنها دستگاه کوچکی ساختند که با گوشی های هوشمند شما کار میکند، و این دقیقا همان چیزیست که شما به دنبالش هستید!
اسم این دستگاه چیست؟
TrackR نامیده میشود. این دستاورد هنری در اندازه کوچکی طراحی شده و روشی کارامد برای حفظ و نگهداری و ردیابی وسیله های مهم زندگی ما می باشد.

روش کار این دستگاه چگونه است؟
بسیار ساده است! نرم افزار رایگان TrackR را برروی گوشی موبایل هوشمند خود نصب کنید، نرم افزار را اجرا و به دستگاه خود متصل کنید. اکنون برای عملکرد حاضر است. خیلی ساده TrackR را به چیزی که مد نظر شماست وصل کنید. تمام مراحل کار و تنظیمات آن تنها 5 دقیقه یا کمتر طول میکشد.
شما می توانید آنرا به دسته کلید، کیف سامسونت، کیف پول، آخرین ابزارهای فناوری خود و یا هر چیز دیگری که دوست ندارید آنرا از دست بدهید یا گم کنید وصل کنید.
"این دستگاه از نظر زمانی و هزینه کمک خیلی زیادی به شما میکند"
دیگر سیستم های پرهزینه GPS و خدمات ردیابی را فراموش کنید. هیچکس دوست ندارد هزینه ی اشتراک ماهیانه گرانی را متحمل شود. ما درک میکنیم که تا چه اندازه از دست دادن یا گم کردن این چیزها میتواند استرس زا باشد، و به همین دلیل است که TrackR را طراحی کردیم. این دستگاه هنگامی که شما نیاز دارید از مهمترین وسیله های زندگی خود مراقبت کنید، برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار میشود.
آیا ماجرای گم شدن ماشین که در ابتدا گفتیم را بخاطر دارید؟ اگر شما TrackR را بهمراه داشته باشید، میتوانید آنرا در قسمت کف فلزی ماشین، در بدنه، داشبورد و یا هر جای دیگری جاسازی نمائید تا مواقعی که خودروی شما به سرقت میرود به آسانی قابل رویت و پیدا کردن نباشد.
اگر فراموش کردید که خودروی خود را کجا پارک کرده اید، کافیست به سراغ گوشی همراه خود رفته و برنامه را اجرا کنید. گزینه "پیدا کردن دستگاه یا شی" بر روی صفحه گوشی خود کلیک کنید، این برنامه دقیقا مختصات آخرین موقعیت شناخته شده توسط TrackR را به شما نشان میدهد.

قیمت و هزینه آن چقدر است؟
احتمالا فکر میکنید که این دستگاه قیمت بسیار بالایی دارد ... ولی اشتباه میکنید. TrackR فقط 29 دلار میباشد! این قیمت نسبت به آرامش خاطری که برای شما به ارمغان می آورد بسیار ناچیز می باشد، اینطور نیست؟
TrackR چه قابلیت های دیگری دارد؟
همانطور که قبلا اشاره شد، امکانات نامحدودی دارد. این دستگاه انقدر ساده و کوچک هست که حتی میتوانید برای حیوانات خانگی خود نیز استفاده کنید. میتوانید مکان مناسبی برای نصب آن با توجه به نوع حیوان خانگی خود در نظر بگیرید.
میتوانید برای کلید، کیف پول یا هر چیز دیگری استفاده کنید تا دیگر نیازی به زیر و رو کردن منزل یا محدوده ی مکانی خاصی نداشته باشید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه