گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ آذر

روز دوشنبه Facebook دفتر جدید خود را در لندن با وعده‌ی 800 شغل دیگر در پایتخت تا سال آینده بازگشایی کرد و بر تعهد خود به بریتانیا پس از خروج از اتحادیه‌ی اروپا تاکید کرد. این سرمایه‌گذاری که لندن را به بزرگترین قطب مهندسی Facebook در خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا تبدیل می‌کند، از سوی Philip Hammond، وزیر دارایی که از ساختمان جدید واقع شده در خیابان آکسفورد در قلب شهر بازدید کرد، مورد استقبال قرار گرفت. Hammond اعلام کرد: "این نشانه‌ای از اعتماد در کشور ما است که شرکت‌های نواوری مانند Facebook اینجا سرمایه‌گذاری می‌کنند."
Facebook خبر گسترش خود را در ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود، در مدت کوتاهی پس از اینکه Google گفته بود مرکز جدیدش را در لندن با بیش از 7000 شغل می‌سازد. این اعلامیه‌های دوگانه به عنوان رای اعتمادی به آینده‌ی لندن به عنوان قطب فناوری دیده می‌شود، آن هم به رغم خروج این کشور از اتحادیه ی اروپا که آینده‌ی روابط تجاری لندن را در هاله‌ای از ابهام فرو برده بود.
Nicola Mendelson، معاون EMEA گفت: با این استخدام جدید کل کارکنان Facebook در لندن به 2300 نفر می‌رسد که بر روی محدوده ‌ای از محصولات واقعیت مجازی تا Workplace کار می‌کنند و پلتفرم سازمانی Facebook توسط سازمان‌هایی چون Royal Bank اسکاتلند و آکسفام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه