سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ آذر

نام «مبارزه در خلیج عدن»‌ برای بسیاری از بازی‌کنندگان ایرانی نام آشنایی است. از آن‌جا که بازی «مبارزه در خلیج عدن» موفق شده خود را به عنوان پرفروش‌ترین بازی رایانه‌ای ایرانی معرفی کند، احتمالا بسیاری این بازی را می‌شناسند. استدیوی بازی‌سازی آمیتیس (موسسه ی رسانه پرداز آمیتیس) ادامه‌ای بر بازی تیراندازی اول شخص خود با همین نام برای پلتفرم موبایل عرضه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استدیو آمیتیس با همکاری گروه فن آوا، نسخه‌ی اندرویدی بازی مبارزه در خلیج عدن را ساخته و روانه‌ی بازار کرده‌ است. این بازی روایتی متفاوت از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل دزدان دریایی منطقه‌ی خلیج عدن است. روایتی که پیش‌تر کاربران رایانه‌های شخصی آن را امتحان کرده بودند. داستان این بازی در واقع روایت عملیات «شکار اره ماهی» است که توسط تکاوران نیروی دریایی ارتش انجام شده و طی آن، ملوانان ایرانی از چنگ دزدان دریایی خلیج عدن نجات یافته‌اند. در این بازی شما در نقش یکی از تکاوران تیم عملیاتی یاور 1 به بازی خواهید پرداخت.
بازی موبایلی مبارزه در خلیج عدن از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است که نقش به سزایی در جذب کاربران ایفا می‌کند. این بازی دارای دو بخش داستانی و رقابتی آنلاین است که برای رقابت آنلاین با دیگر کاربران، باید امتیاز بگیرید و از آن استفاده کنید. همچنین در بازی تعدادی آیتم قدرتی و دفاعی گنجانده شده است که به بازی‌کنندگان در موفقیت کمک می‌کند.
استدیوی آمیتیس برای این بازی به‌روزرسانی‌هایی در نظر گرفته که قرار است با حجم کم و فاصله‌ی زمانی کوتاه برای بازی عرضه شوند و مراحل جدیدی به هر دو بخش داستانی و رقابتی بازی اضافه کنند.
استدیوی بازی‌سازی آمیتیس پیش‌ از این توانسته بود با نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی «مبارزه در خلیج عدن» برنده‌ی جوایز بهترین کارگردانی هنری و بهترین صداگذاری در دومین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شود. همچنین برای بخش آنلاین این بازی که با نام «مبارزه در خلیج عدن: مدار 10 درجه» عرضه شده بود، در سومین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران جایزه ی بهترین بازی از نظر فنی را از آن خود کرده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه