گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

درآمد تبلیغات دیجیتال در سال 2016 با 22 درصد رشد نسبت به سال قبل به 5/72 میلیارد دلار رسید. این آمارها بر اساس جدیدترین گزارش درآمد تبلیغات اینترنتی از طرف PricewaterhouseCooper و Interactive Advertising Bureau (یک گروه تجاری مربوط به تبلیغات و انتشارات اینترنتی) ارائه شده است.
در این گزارش آمده که برای نخستین‌بار، تبلیغات گوشی‌های همراه بیش از نیمی از این هزینه‌های محاسبه شده، یعنی حدود 6/36 میلیارد دلار که این خود 51 درصد از کل رقم را شامل می‌شود، بوده است. تبلیغات فیلم با 53 درصد رشد، هزینه‌ی شبکه‌های اجتماعی با بیش از 50 درصد رشد و جستجو نیز با 19 درصد رشد به ترتیب به ارقام 1/9، 3/16 و 35 میلیارد دلار رسیدند.
این گزارش همچنین برای اولین‌بار نیم نگاهی به درآمد تبلیغات دستگاه‌های شنیداری دیجیتال انداخت و میزان درآمد آن را در سال 2016 بالغ بر 1/1 میلیارد دلار برآورد کرد.
مدیر عامل شرکت IAB، راندال روتنبرگ در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی گفت: «قابلیت گوشی‌های همراه، اقتصاد اینترنتی را در سال 2016 به تحریک واداشت و تبلیغ‌کنندگان اعتمادشان را به این دستگا‌ه‌های دیجیتال برای رسیدن به اهداف بازاریابی نشان دادند.» این افزایش تعهد بازتابی از تغییر بازاریابی مداوم برندها از اولین گوشی همراه به منظور همگام شدن با روند پیش روی امروزه‌ی مصرف‌کنندگان می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه