تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

ما هیچ وقت به شما نمیگوییم که بند ساعت اپل تقلبی بخرید اما اگر مجبور باشید ، فکر کنیم که برنده را پیدا کرده ایم . بند فلزی Milanese loop که محبوب است 149 دلار است اما یک فروشنده در آمازون قیمت بسیار عالی 16 دلار را پیشنهاد میکند . اما با قیمت 16 دلار یک کپی خیلی ضعیف به نظر می آید مگر نه ؟ بعد از گرفتن راهنمایی از یک طرفدار اپل ، جیم دارلیمپل تصمیم گرفتیم خودمان امتحان کنم . در میان دارندگان ساعت اپلی که میشناختیم من برای اینکار انتخاب شدم ، و خیلی زود به تحقیق در مورد بازار بند ساعت اپل پرداختم . اولین تجربه ام یک بند چرمی قهوه ای بود ( یک اصل ، نه تقلبی ) که حدود 50 دلار بود و توسط یک کارخانه ی چینی ساخته شده بود . وقتی بند را گرفتم احساس خوبی داشت ، تا اینکه دسته هایش بعد از چند بار پوشیدن خراب شدند . آنوقت متوجه شدم که بند های ساعت اپل سوم شخص به درد من نمیخورند .
حالا نظرم در مورد این موقعیت فرق کرده است . زمانی که جنس تقلبی milanese loop 16 دلاری رسید ، با جعبه ی سفید مستطیلی شبیه اپل  که افراد نا آشنا با بسته بندی اپل میتوانستند خیلی راحت آن را اشتباه بگیرند . برای بیشتر مردم خود بند با واقعی اش غیر قابل تشخصیص است . من چند روز را صرف امتحان کردن دوستانم کردم . با بند milanese loop اصل و هیچ کس متوجه نشد که مال من تقلبی است تا اینکه راهنمایی شان کردم . حتی گره آهن ربایی اش همانطور که باید به نظر می آید و همانطور کار میکند . با این حال اگر با milanese loop اصل آشنا باشید میدانید که چیزهایی برجسته اند . تقلبی اش نازک تر و سبکتر است و همینطور این بند درخشندگی نسخه ی واقعی اش را ندارد . اما در این مورد مهم نیست، زیرا بیشتر مردم این بند را آنقدر دقیق نگاه نمیکنند.


البته هنوز روزهای اول است . من هنوز این بند را زیر باران نبرده ام  و ممکن است روی مچ دستم سایه ی سبز بیاندازد، اما هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد . بنابراین تا به حال من خیلی از این تکه فلز ارزان شگفت زده شده ام . در حال حاضر نسخه ی نقره ای milanese loop تقلبی که توسط marge plus ارائه میشود ، 206 انتقاد داشته است که باعث می شود 4.5 ستاره میگیرد . ( گرچه من نقد های بدتری از نسخه های مشکی و طلایی این بند ها دیده ام ) . بازهم ما به شما نمیگوییم که کپی بخرید ، فقط میخواهیم از نسخه های بدل آگاه شوید .

برچسب هاApple Watch bandluxury
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید