موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲:۱۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

هر سال سامسونگ فبلت جدیدش در سری پرطرفدار Galaxy Note را در نمایشگاه IFA که اول سپتامبر هر سال در برلین برگزار می شود، معرفی می کند. اما امسال سامسونگ این کار را چند هفته زودتر و در یک رویداد اختصاصی واقع در نیویورک انجام داد. دلیل این تغییر رویه این بود که گلکسی نوت 5 نه امروز، نه فردا و نه حتی در آینده در اروپا عرضه نخواهد شد، و اینکه محصولی را در اروپا رونمایی کنید که اصلاً در آنجا عرضه نمی شود، جلوه خوبی ندارد!
اما علت اینکه سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته برمی گردد به نیاز مشتریان این بخش از بازار جهان. سامسونگ به جای نوت 5، Galaxy S6 Edge+ را برای این منطقه در نظر گرفته که دقیقاً همان مشخصات نوت 5 را ارائه می کند، با این تفاوت که از قلم و ویژگی های مرتبط با آن بهره نمی برد.


بطور خلاصه سامسونگ اعتقاد دارد اروپایی ها از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ استقبال خوبی می کنند اما برخلاف کاربران آسیایی و آمریکایی علاقه چندانی به قلم ندارند.
البته این شرایط ممکن است دچار تغییر شود، به تازگی یکی از خرده فروشان اروپایی کمپینی را راه اندازی کرده که در آن از سامسونگ درخواست می شود نوت 5 را در اروپا نیز عرضه کند. اما به هر حال، فعلاً اروپایی ها از خرید این گوشی در کشورهای خودشان محروم هستند.
متن کامل بیانیه رسمی سامسونگ :
نحوه عرضه گلکسی نوت 5 به نیاز مشتری و وضعیت بازار مناطق مختلف بستگی دارد. گلکسی نوت 5 در ماه آگوست در بازارهای آمریکا و آسیا عرضه می شود و اگر شرایط آن طور که می خواهیم باشد، ممکن است در بازارهای دیگر نیز این اتفاق بیفتد.
با عرضه گلکسی نوت 1 در سال 2011 ما دستگاهی هوشمند را ارائه کردیم که استانداردهای جدیدی را در صنعت موبایل ایجاد کرد. ما برای مشتریان اروپایی خود Galaxy S6 edge+ را تدارک دیده ایم تا با نیازهای آنان متناسب تر باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه نسخه مرد آهنی گوشی Galaxy S6 Edge