موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر

متخصصان به تازگی با بررسی کیفیت دوربین در گوشی‌های هوشمند، رتبه بندی جدیدی را با ارائه ی اسامی پنج گوشی هوشمندبرتر اعلام کردند. در این لیست نام گوشی هوشمند Google Pixel 2 در صدر محصولات برتر به چشم می‌خورد.
گفتنی است این رتبه بندی در پایان هر سال، در مورد لوازم جانبی و ویژگی ها در گوشی‌های هوشمند به صورت خلاصه رتبه‌بندی می‌شود. در نتیجه کارشناسان DxOMark گوشی‌های هوشمند را که در سال 2017 به کاربران عرضه شدند را مورد تحلیل قرار دادند و پنج گوشی برتر را با بهترین دوربین اعلام کردند.
این رتبه بندی ها به این دلیل صورت می‌گیرد که با توجه به آمار، بیشتر خریداران در خرید گوشی های هوشمند، یکی از اصلی ترین مولفه های انتخاب خود را کیفیت دوربین محصول عنوان می‌کنند. از نظر کاربران، گوشی هوشمند حتی با دارا بودن تکنولوژی‌های جدید، در صورت عدم ارائه‌ی یک دوربین با کیفیت، محبوبیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل، شرکت ها و تولیدکنندگان در جهت بهبود دوربین های اصلی و سلفی گام بر می‌دارند.
در این رقابت، کارشناسان به بررسی بیش از 70 گوشی پرداختند. در بررسی های DxOMark گوشی هوشمند Google Pixel 2 موفق به کسب امتیاز 98 شد. در این لیست گوشی iPhone X، در جایگاه دوم و گوشی هوشمند Huawei Mate 10 Pro در جایگاه سوم قرار گرفت. گوشی های iPhone 8 Plus و Galaxy Note 8 به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه