موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن

بر اساس خبر منتشر شده در بخش پشتیبانی وب‌سایت کمپانی Samsung، گوشی هوشمند Galaxy S8 تا اواخر ماه جاری، نسخه‌ی به‌روزرسانی سیستم‌عامل Android Oreo را دریافت خواهد کرد. البته این خبر چندان هم برای کاربران این محصول خوشایند نبود زیرا چندی پیش نمایندگان کمپانی وعده داده بودند تا به‌روزرسانی جدید برای این گوشی تا اواخر ژانویه منتشر خواهد شد.
این خبر با توجه به پاسخ به سؤال یکی از کاربران محصول Galaxy S8 در فضای مجازی منتشر شده است. این کاربر در قسمت پشتیبانی با طرح سؤالی در مورد زمان به‌روزرسانی جدید برای سیستم‌عامل Galaxy S8، پاسخ «به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار تا اواخر ماه فوریه عرضه خواهد شد» را دریافت کرده است.
در حال حاضر توسعه‌دهندگان مشغول آزمایش نسخه‌ی جدید اندروید می‌باشند اما تاکنون دلیل اصلی برای تأخیر در به‌روزرسانی مشخص نشده است. با این‌ حال نمایندگان این شرکت اعلام کرده‌اند به‌روزرسانی هم‌اکنون نیز برای دانلود در دسترس است، اما نه برای همه، بلکه فقط برای ساکنان انگلستان، ایالات متحده‌ی آمریکا و کره‌جنوبی.
نسخه‌ی ۸ام این سیستم‌عامل Oreo نام‌گذاری شده که در تابستان سال گذشته رونمایی شد. این سیستم‌عامل پس از رونمایی بلافاصله درگوشی‌های هوشمند Nexus و Sony Xperia عرضه شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه