نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

در ادامه‌ی تلاش‌های Google برای اٰرائه‌ی سرویس بهتر بر بستر موبایل، این شرکت تصمیم بر آن گرفته است که نتایج جست‌وجوی نمایش داده شده برای دستگاه‌های موبایل را از نسخه‌های رومیزی جدا و محتوای بهتر و تازه‌تری به کاربران دستگاه‌های موبایل ارائه نماید.
طبق گفته‌ی Search Engine Land، شیو‌ه‌ی نمایش نتایج جست‌وجوی جدید به عنوان روش اصلی به کار خواهد رفت. نحوه‌ی نمایش دسکتاپ همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و به زودی دچار تغییر نمی‌گردد.
Gary Illyes، آنالیزگر ترندهای Google این خبر را در Pubcon اعلام داشت و افزود این ویژگی نمایش جست‌وجوی ویژه‌ی دستگاه‌های موبایل، در طول یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
این غول جست‌وجوی دنیای اینترنت، سال گذشته اعلام داشته بود که مشغول اعمال تغییراتی بر روی نحوه‌ی نمایش نتایج جست‌وجوی خود است. اما به تازگی به نظر می‌رسد که این شرکت گامی در آن راستا برداشته است. در سال ۲۰۱۵، Google اعلام کرده بود که الگوریتم جست‌وجوی آن، وب‌سایت‌هایی را که برای دستگاه‌های موبایل بهینه شده باشند را در رده‌های بالای جست‌وجو نمایش خواهد داد. اخیرا این شرکت قابلیت AMP را نیز به نتایج جست‌وجوی خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند بر حسب سرعت بارگذاری صفحات‌وب، انتخاب خود را انجام دهند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقایسه دوربینNexus 5X و iPhone 6S