سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

نمایندگان کمپانی Atari اعلام کرده اند که بازی RollerCoaster Tycoon World در تاریخ 16 نوامبر یعنی یک روز قبل از انتشار بازی Planet Coaster در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سری جدید بازی RollerCoaster Tycoon در طول هفت ماه گذشته فروش گسترده ای را در فروشگاه Steam به خود اختصاص داده است.
علاوه بر تغییرات زیادی که در این بازی ایجاد شده می توان گفت پیشرفت هایی در زمینه گرافیک بازی و منو و تنظیمات در بازی می تواند یکی از ویژگی های کاربر پسند در این بازی باشد. افراد و مکان های جدیدی که به بازی افزوده شده است جذابیت این بازی را دو چندان خواهد کرد.
بازی RollerCoaster Tycoon World در سبک شبیه ساز استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Nvizzio Creations ساخته شده و استودیوی ATARI این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است. این بازی شبیه ساز شهربازی و ساختمان های آن دارای بسیاری از ویژگی های مورد علاقه هواداران بوده در حالی که بسیاری فناوری های جدید در خود جای داده است. شما قادر خواهید بود تا هر شی را در هر مکانی که مورد دلخواه شما هست قرار دهید. از ویژگی های RollerCoaster Tycoon World می توان به دو بخش تک نفره و چند نفره اشاره نمود.
شما می توانید RollerCoaster Tycoon World را از فروشگاه Steam خریداری کنید. توسعه دهندگان این بازی یکی از بزرگترین شهربازی های جهان Six Flags را برای زمین بازی شما انتخاب کرده اند. البته نسخه بتا این بازی در تاریخ 9 نوامبر منتشر شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه