ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۲ ارديبهشت

رئیس شورای شهر قم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها، این نهاد را نمادی از مردم‌سالاری در شهرها و روستاها دانست و اظهار داشت: شوراها مسئولیت سنگینی دارند و راهی جز تلاش، جدیت و خدمت صادقانه ندارند.
عبدالله جلالی با بیان اینکه شورا در شرایط فعلی و در دهه سوم فعالیت خود دارای تجربیاتی مهم و ارزنده است، افزود: مردم از شوراها انتظاراتی داشته و آن‌هم به حق است، چراکه مردم علاقه‌مند به داشتن زندگی با نشاط و ارتقای زندگی شهری هستند.
جلالی با انتقاد از تبلیغات گسترده اسنپ در سطح شهر خاطر نشان کرد: در شرایطی که این شرکت مجوز حمل‌ونقل شهری نداشته و بارها در این زمینه بحث‌هایی درباره قوانین شهرداری و راهنمایی و رانندگی درباره آن شده است، باید جلوی تبلیغات آن گرفته شود تا با این کار مشروعیت به فعالیت آن‌ها ندهیم.
بررسی طرح دو فوریتی در خصوص حذف ضریب دو در محاسبه عوارض پارکینگ یکی از لوایح مطرح‌شده در این جلسه بود که به اتفاق آرا تصویب شد.
اسلامی سخنگوی شورای شهر درباره این لایحه تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود شورا نمی‌تواند لایحه‌ای که بار مالی برای شهرداری داشته ارائه دهد اشتباه است و این موضوع برای مجلس بوده نه شورا.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه