ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۲ شهريور

به گزارش مهر، تفاهم‌نامه‌ی همکاری شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران و شهرداری شیراز بین حسین بذرافشان، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز به امضا رسید.
در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، بذرافشان با بیان اینکه شروع همکاری بین مبین ایران و شهرداری شیراز را به فال نیک می‌گیریم، گفت: وظیفه‌ی خود می‌دانیم که نقش جدی‌ای را در زمینه‌‌ی زیرساخت‌های کشور داشته باشیم، هر چند که در ۱۰ سال اخیر اقدامات مؤثری انجام‌ شده و باید اقدامات مختلفی برای ایجاد و استقرار بستر تکنولوژی‌های آینده صورت گیرد.
وی تصریح کرد: تکنولوژی‌های مختلفی که می‌تواند آینده دنیا را بسازد، باید در اختیار مجموع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد تا سایر شرکت‌های کوچک و بزرگ بخش خصوصی فعالیت‌های خود را گسترش دهند.
بذرافشان اظهار کرد: اینترنت اشیاء و شهر هوشمند یکی از مواردی است که باید زیرساخت‌های آن مهیا شود تا بتوانیم بازار خوبی برای شرکت خصوصی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران گفت: شهر شیراز به دلیل اهمیت بالای خود در کشور و زیرساخت‌های آن و تیم خوب مدیریتی که دارد، در زمره‌ی اولین شهرهایی است که شرکت مبین ایران برای اجرای برخی اقدامات در نظر گرفته که البته این تفاهم‌نامه به نگاه درست و آینده‌نگری مدیریت فعلی شهر شیراز باز می‌گردد.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران بتواند شریک و همکار خوبی برای شهرداری شیراز باشد تا بتوانیم آرمان و هدف هوشمندسازی شهر شیراز را با کمک یکدیگر اجرایی کنیم.
بذرافشان با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری شیراز گام اول و آغاز اهداف بزرگ‌تری محسوب می‌شود، گفت: قطعاً با کمک یکدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی را پیش ببریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه