موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

 
در طول سالهای گذشته، تولیدکنندگان تلفن هوشمند چینی همگی در حال رقابت برای دست یافتن به یک هدف بوده اند : و آن تولید یک تلفن همراه هوشمندانه و پردرآمد است که در مقایسه با آیفون و گالکسی سامسونگ از قیمت پایین تری برخوردار باشد.
ZTE نیز از این قاعده مثتثنی نیست.
این گوشی جدید Axon 7، آزمایش های به خصوص را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است و حتی در برخی محدوده ها از رقبای خود پیشی گرفته است. در حقیقت، عملکرد آن به اندازه ای بالاست که می تواند به عنوان یکی از اولین گوشی هایی باشد که ادعای پشتیبانی Google Daydream را با خود به همراه دارد. پلتفرم VR گوگل به تازگی در کنفرانس دولوپرهای I/O راه اندازی شده است.
این دستگاه 5.5 اینچی، قدرت خود را از پردازشگر Snapdragon 820 دریافت می کند، و از یک صفحه نمایش َAMOLED در اندازه ی 2,560 x 1,440، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در عقب گوشی
( به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسل)، یک باتری  3,250 mAh میلی آمپر در ساعت، و همچنین حافظه ی 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت برخوردار است که توسط کارت حافظه ی microSD قابل افزایش است.
بزرگترین ادعای Axon 7 که به آن شهرت دارد ، حافظه یا RAM آن است: این تلفن با دو شرایط مختلف ارائه داده می شود، با حافظه ی 4 گیگابایت و 6 گیگابایت، که 2 گیگابایت بیشتر از حافظه ی گوشی مدل Samsung Galaxy Edge ، و 4 گیگابایت بیشتر از گوشی آیفون 6S plus می باشد.


البته، تنها مقدار RAM این گوشی مدنظر نیست، بلکه چگونگی اداره ی این حافظه، تفاوت بسیار زیادی در مقایسه با عملکرد آن در دنیای واقعی دارد. همچنین، مقدار RAM بیشتر، مشکلی ایجاد نخواهد کرد، و حتی ارزان ترین   گوشی های ZTE Axon 7 از تنوع بسیاری در این زمینه برخوردار می باشند.
سایر ویژگی های آن شامل قابلیت اسکن اثر انگشت، بلندگوی دوگانه ی استریو ( در کنار آن چه که ZTE آن را یک چیپ ست دوگانه ی Hi-Fi می نامد) و همچنین تکنولوژی نیروی لمسی ( مشابه صفحه نمایش لمسی 3D اپل) می باشد، که تنها در گرانترین مدل این گوشی دیده می شود.


در این جا در مورد قیمت این گوشی نیز برای ما سوالاتی مطرح می شوند. گوشی مدل Axon 7 دارای دو نمونه  می باشد: نسخه ی ابتدایی آن به قیمت  RMB2،899 (یوآن) یا 442 دلار می باشد. نسخه ی استاندارد آن به قیمت   3،299 RMB یا 503 دلار می باشد.در حالی که نسخه ی برتر مجهز به صفحه لمسی آن به قیمت 4،099  RMB یا 625 دلار می باشد.
ترکیب این ویژگی های قدرتمند و قیمت ها، ZTE Axon 7 را به یک انتخاب نسبتا جذاب برای افرادی تبدیل کرده است که به دنبال گوشی های اندروید هستند. بله این گوشی قیمت بالاتری نسبت به Xiaomi Mi5 ، یا Oneplus 2 دارد
اما از ویژگی های بهتری نسبت به آنها نیز برخوردار است. و از بیشتر گوشی های برتر دنیا مانند Huawei P9 ، آیفون 6S plus و سامسونگ گالکسی 7 ارزان تر است، اگر چه از نظر ویژگی ها و خصوصیات می تواند تمامی آن ها را شکست دهد.
در روز پنج شنبه، ZTE همچنین ZET VR را راه اندازی کرد، یک هدست واقعیت مجازی با زاویه ی دید 96 درجه، و دارای حسگر ژیروسکوپی 9 محوری. قیمت آن 518 RMB یا 79 دلار می باشد.
این قیمت ها برای چین هستند، صحبتی در مورد زمانی که ZTE Axon 7  یا VR  مکمل آن ممکن است به سواحل ایالات متحده آمریکا راه پیدا کند، صورت نگرفته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل