گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ آذر

Nvidia و Nuance همکاری مشترکی را اعلام کردند که هدف آن کمک به موسسات مراقبت بهداشتی در بهره‌برداری از هوش مصنوعی است. Nuance به عنوان قطبی طراحی شده است که متخصصان پزشکی می‌توانند ابزارهای جدید را برای تجزیه و تحلیل نتایج اشعه‌ی X-ray و دیگر ابزارهای رادیولوژی در آن برگزینند. توسعه‌دهندگان AI قادر به انتشار مدل‌هایی خواهند بود که از طریق شبکه‌ی Nuance PowerShare تاسیس کرده‌اند و پس از آن به موسسات پزشکی و گروه‌های رادیولوژی اجازه‌ی اشتراک داده می‌شود. پس از اشتراک، نرم افزار Nuance PoowerScribe به طور اتوماتیک الگوریتم AI را در شرایط مربوطه عملی می‌کند.
ابزار توسعه‌دهنده‌ی Nuance Digits به‌روزرسانی خواهد شد تا توسعه‌دهندگان را قادر سازد الگوریتم‌های خود را به طور مستقیم در Nuance PowerShare منتشر کنند، بنابراین برای مردم راحت‌تر خواهد بود تا برنامه‌های‌شان را در این بازار به دست آورند.
این معامله طراحی شده تا به موسسات پزشکی کمک کند از افزایش یادگیری ماشین با ارائه‌ی دسترسی به مد‌ل‌های آموزش دیده بهره ببرند. علاوه بر این، موسساتی که در کار توسعه‌ی این مدل‌ها هستند هم می‌توانند از طریق اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگر رادیولوژیست‌ها برای به دست آوردن زمینه‌ی کلی رو به جلویی سود برند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه