تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير

این محصول از Snapdragon 821 پرده برداری کرده است، یک پردازشگر موبایل که حدود 10 درصد نسبت به عملکرد آخرین قهرمان این شرکت یعنی  Snapdragon 820 از سرعت بیشتری برخوردار است، اگرچه، به عنوان یک جایگزین برای این تراشه محسوب نمی شود، که در تلفن های مدل بالایی مانند Samsung Galaxy S7 Edge ، HTC 10 و Sony Xperia X Performance استفاده شده است. Qualcomm اعلام کرده است که البته "821 به منظور تکمیل کردن و توسعه ی نقاط قوت رقابتی به وسیله ی آخرین تکنولوژی آن طراحی شده است". به عبارت دیگر به عنوان یک تراشه ی موقت برای دستگاه های مدل بالا تا زمانی طراحی شده است که پردازشگرهای نسل بعد به بازار بیایند.
به منظور دستیابی به سرعت بالاتر، Qualcomm بیان کرده است که آن ها به ایجاد تغییر در نرخ ساعتی تراشه ی 14 نانومتر از 2.1 به 2.4 GHz پرداخته اند. در هر صورت، آن ها تکنولوژی Snapdragon 820 را قرض گرفته اند که شامل مدم 600 Mbps X12 LTE ، تکنولوژی صدای Ultra HD  به منظور تقویت کیفیت صدا ، و Upload+ برای دانلودهای سریعتر می باشد. در همین زمان، به ارائه ی سرعت بیشتر، عمر باتری و عملکرد بهتر اپلیکیشن ها منجر می شود.
بنابراین ما انتظار داریم که کدام دستگاه ها از Snapdragon 821 استفاده کنند؟ Qualcomm در مورد آن چیزی نگفته است، اما کاندیدهای ممکن شامل گوشی بعدی HTC یعنی Nexus و ASUS ZenFone 3 می باشند. همچنین گفته شده است که از آن برای صفحه نمایش جاسازی شده ی واقعیت مجازی در موبایل ها و در سایر دستگاه های جدید، علاوه بر تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود.


این مسئله نشان دهنده ی این است که ما به زودی هدست های واقعیت مجازی مستقل برای موبایل را مشاهده می کنیم ( که نیازی به تلفن هوشمند مانند Samsung Gear VR ندارد)، و این همان چیزی است که گوگل آن را در کنفرانس I/O خود در ماه می تایید کرده است. لازم نیست برای پی بردن به این مسئله مدت زمان زیادی صبر کنیم. همانطور که Qualcomm گفته است "شما می توانید انتظار دستگاه های تجاری را داشته باشید که به 821 درنیمه ی دوم سال 2016 مجهز شده اند" و اطلاعات بیشتر نیز به زودی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل