تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر

خیلی ها با ندانستن ترفند های ساده کلی هزینه میکنند .
آیا کامپیوترتان آهسته کار میکند ؟ نروید یک کامپیوتر جدید بخرید یا به شرکت تعمیر زنگ بزنید . این 3 click fix (تعمیر با سه کلیک) به مردم کمک میکند تا از هزینه کردن هزاران دلار رهایی یابند . کامپیوتر شما طوری طراحی شده که برایش مشکل پیش بیاید . خیلی از مردم وقتی این را میفهمند ناراحت میشوند اما حقیقت این است که سازندگان pc و شرکت های نرم افزار به دلیلی نیاز دارند که باعث شوند مردم هر سال آپگرید ها را بخرند . آنها در این کارند تا پول جمع کنند.
اما حالا دیگر راز ها رو شده است ، تیم کرک gold certified راه حل خودشان را ساخته اند ، این یک نرم افزار جدید است که به صورت دیجیتالی کامپیوتر شما را از درون تعمیر میکند . کار کردن با آن ساده است و 5 دقیقه کار میبرد . خیلی از کاربران میگویند که بلافاصله بعد از استفاده ازاین ابزار کامپیوترشان سریع تر کار کرد . یک نفر گفت که انگار سوخت موشک به کامپیوترش زده است.


اشخاصی که پشت این قضیه اند میخواهند این نرم افزار را به دست هر چند نفر که توانستند برسانند و به عنوان بخشی از راه اندازی آنها یک اسکن مجانی ارائه میدهند تا زمانی که شما یک کپی مجانی از "کلیک کردن در اینجا" اگر در دسترس بود ؛ بگیرید .
طراح دوم جاش رینولدز میگوید : " استراتژی راه اندازی ما بسیار ساده است . محصول پایه را به هر چند تا کاربری که میتوانید بدهید . زمانی که از آن استفاده کردند و نتیجه را دیدند ، محصول خودش فروخته خواهد شد . همه به دوستانشان میگویند و آنها به استفاده از آن ادامه خواهند داد و ما تاثیر سریع رشد را میبینیم . "
او ادامه میدهد " واقعا چیز پیچیده ای نیست مردم از آن خودششان می آید . استفاده از ان راحت است ، فورا کار میکند و صد ها یا هزاران دلار در هزینه های ارتقا و تعمیر مردم صرفه جویی میشود . زمانی که مردم خودشان ببینند، محصول خود به خود پیشرفت خواهد کرد . این زیبایی ساخت محصولی است که مشکل میلیون ها نفر از مردم تا در روز حل میکند . "
تا کنون این استراتژی خوب جواب داده است  هزاران نفر از مردم این نرم افزار را دانلود کرده اند و این نرم افزار بازخورد های بسیار مثبتی دریافت کرده است . کاربری به ما گفت که " کامپیوتر من به نظر میرسد که تا ابد میخواهد طول بکشد تا صفحه ی وب را باز کند . بلافصله سیستم را اسکن کردن و خطا ها را تعمیر کردم . حالا در چند ثانیه بارگذاری میشود . من نفهمیدم چقدر زمان میبرد اما حالا سیستم قدیمی من از همیشه سریع تر است و تفاوت اش با قبل مثل شب و روز است ."
بنابراین صنعت کامپیوتر واقعا توطئه چینی میکند و سیستم هایی طراحی میکند که خراب شوند تا مردم ارتقا دهند؟ نمیتوانیم این را تایید یا تکذیب کنیم اما تایید میکنیم که قبل از اینکه کلی پول پای یک وسیله ی جدید یا متخصص بپردازید، speedfixtool را دانلود کرده و امتحانش کنید .
نکته ی مهم : یک کامپیوتر 6 سال پیش میتواند براییتان به سرعت یک سیستم ساخت 2014 عمل کند مگر اینکه یک گیمر حرفه ای باشید و از منابع بسیاری استفاده کنید . پردازش ورد و وب به نیروی زیادی نیاز ندارد .
اینها چیز هایی اند که باید بدانید :
هر روز تعداد بیشتر و بیشتری از مردم به جای 40 پوند برای تعمیر و 500 پوند برای خرید سیستم جدید ، به استفاده از speedfixtool میپردازند . در حال حاضر شما میتوانید این حلال مشکلات را به صورت مجانی با کلیک بر اینجا دانلود کنید . اگر چیزی را که دیدید دوست داشتید ، گزینه ی ارتقا به نسخه ی خاص را خواهید داشت که 29.97 دلار است و در مقایسه با گزینه های دیگر یک حراج به شمار میرود . شما باید نرم افزار را نصب کنید و هر 30 روز اسکن کنید تا به اوج عملکرد برسید .کاربران زیادی نمیفهمند که چقدر ممکن است سیستمشان سریع کار کند تا اینکه ازاین ابزار تعمیر استفاده میکنند .
پیشنهاد ما این است که حتی اگر فکر میکنید کامپیوترتان آهسته نیست، speedfixtool را دانلود کنید تا زمانی که هنوز ابزار آنالیز مجانی میدهد ، اسکنر را به کار بیندازید و خوتان ببینید -  به شما خطایی نشان داد که سیستمتان را کند میکند و زمانی که آنها تعمیر شوند تعجب خواهید کرد که کامپیوترتان چقدر میتواند سریع باشد .
در اینجا کلیک کنید تا speedfixtool را دانلود کنید تا زمانی که هنوز تحلیل مجانی ارائه میدهد . این حالت امتیاز تمام میشود پس تا زمانی که فرصت است از آن استفاده کنید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
حسین
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید چطور میتونیم کرک این نرم افزار رو به صورت رایگان بدست بیاریم؟ ممنون
حسین
۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید چطور میتونیم کرک این نرم افزار رو به صورت رایگان بدست بیاریم؟ ممنون
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افزایش سرعت رم کامپیوتر