موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

کاربران کانادایی اولین گروهی هستند که قابلیت‌های سیستم‌عامل جدید را بر روی گوشی هوشمند خود، ارزیابی می‌کنند. صاحبان دیگر مدل‌ها در سراسر جهان به‌ زودی قادر به پیوستن به آن‌ها خواهند بود. به‌روزرسانی برای ارتقا سیستم‌عامل اندروید 8.0 Oreo درگوشی‌های هوشمند Huawei Mate SE آغاز شده است.
به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در سیستم‌عامل شامل تغییرات گسترده‌ای در محصول خواهد بود، زیرا به گفته‌ی کاربران، حجم بسته‌ی الحاقی C567CUSTC567D4 برای نصب، بیش از 2 گیگابایت می‌باشد. فرض بر این است که Huawei Mate SE با استفاده از سیستم‌عامل جدید، کارآمدتر خواهد بود. همچنین برخی از گزینه‌های جدید که قبلاً برای کاربران در دسترس نبوده است، فعال خواهد شد.
البته برخی از منتقدین به وجود باگ‌هایی در نصب سیستم‌عامل جدید بر روی دستگاه انتقاد کرده‌اند که Huawei قول داده است به‌زودی آن‌ها را برطرف نماید. به نظر می‌رسد؛ کاربران کانادایی بسیار خوش‌شانس بوده‌اند که توانسته‌اند زودتر از دیگر کاربران در سراسر جهان از کار کردن با سیستم‌عامل جدید لذت ببرند. بسیاری از آن‌ها ادعا می‌کنند، طراحی رابط کاربری برای آن‌ها Honor 7X Oreo را یادآوری می‌کند. به گفته‌ی آن‌ها، تغییرات در بخش نرم‌افزاری دستگاه بسیار قابل‌ توجه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه