نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

Facebook می‌خواهد به‌طور جدی‌تر وارد فضای کاری LinkedIn گردد. برای این امر، این شرکت قابلیتی جدیدی به نام Jobs را معرفی کرده است که می‌تواند دلیلی موجه برای گسترش تلاش‌های شرکت‌هایی باشد که پیش از آن بر روی صفحات شرکت خود در این سرویس تمرکز کرده‌اند. تلاش‌هایی که در گذشته تنها در حوزه‌ی بازاریابی و کیفیت محتوای ارائه‌شده متمرکز بوده است.
Facebook امروز اعلام داشت که وارد حوزه‌ی مدیریت نیروهای ماهر جویای کار شده است. طبق گفته‌ی مسئولان Facebook، این تصمیم پس از آن گرفته شده است که بسیاری از کسب‌وکارها در صفحه‌ی شخصی خود اقدام به اعلام نیازمندی‌های شغلی خود کرده‌اند. بنابراین Facebook با توجه به چنین بازخوردهایی، اقدام به ارائه‌ی سرویسی آزمایشی برای آسان‌سازی شرکت‌ها به منظور پیدا کردن نیروی ماهر خود نموده است.
این ویژگی جدید می‌تواند علاوه برLinkedIn، با سرویس‌هایی چون Work4، Workable و Jobscore که قابلیت قراردادن پروفایل شغلی را در درون صفحه‌ی Facebook می‌دهد، وارد رقابت شود.
احتمالا Facebook گام‌های اولیه‌ی این طرح خود را در سال گذشته با معرفی Profile Tags که بسیار با ویژگی LinkedIn endorsement شباهت داشت، آغاز نموده است.

برچسب هاFacebook Jobs
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟