تکنولوژی
الناز فرجی۲:۸ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

با بالا رفتن دمای هوا و موج دار شدن دیواره های گرما از آسفالت های داغ ، افراد دستگاه های تهویه ی هوایشان را چک میکنند تا مطمئن شوند برای روز های آتی در شرایط مناسبی قرار دارند یا خیر. برای کسانی که به دنبال ارتقا دادن سیستم سرمایشی هستند ، آزمایشگاه likuma ی فیلادلفیا از محصول جدیدی پرده برداشته که با تهویه های هوای روی پنجره این مشکل را حل میکند .  نوریا طراحی شده که کوچکتر ، سبک تر  و بی صدا تر باشد ، در حالیکه در کل اتاق میپیچد و اتصال هوشمند دارد . این دستگاه های تهویه ی هوای پنجره ای را میتوان از ظاهر جعبه مانند و تعداد گزاف تخته های تهویه شان تشخیص داد . نوریا شکل را با ساختار ترکیب میکند و منحنی هایی را در این طرح قرار میدهد که عرضشان 18.25 ، 15 عمقشان و 5.8 طولشان است.
نصب نوریا ساده و دو مرحله ای است و یک پنجره به اندازه ی 21 در 36  اینچ  نیاز دارد . کاربران ابتدا باید رابط چارچوب پنجره را نصب کرده و محکم کنند و سپس دستگاه تهویه را روی آن قرار دهند . با وجود لبه های گرد و وزن  30 پوند کم آن ، نصب کردن و کندن نوریا میتواند توسط  تنها یک شخص  هم انجام شود . وقتی صحبت از خنک کردن میشود ، میتوان گفت که نوریا برای محدوده هایی تا 160 متر مکعب موثر است . ولی برخلاف بیشتر دستگاه ها که هوا را مستقیم داخل میدهند ، نوریا هوای سرد را به سمت سقف میفرستد. با جستجوی جریان متصل کننده در کل اتاق ، این روش طراحی شده تا هوای گرم را از بین ببرد و چرخش دوباره ی هوای سرد را کاهش دهد . نتیجه چه میشود ؟ کنترل هوای بهتر و انرژی استفاده شده ی کمتر . نوریا میتواند کل روز کار کند، صدای کمی تولید کند ، چیزی بین صدای یک کتابخانه و یک مکالمه ی معمولی . فقط یک دکمه روی نوریا وجود دارد که کار هماهنگ کردن دما را انجام میدهد . کاربران میتوانند متراکم کننده ی هوا را خاموش کنند تا وقتی بیرون خنک است ، هوای تازه را وارد خانه کنند . در حالیکه برخی ممکن است گزینه ی سرعت پنکه و خروجی صدا را گم کنند، تیم سخت افزاری طراحی کرده که قادر به کار در 50dB است . گرچه سازگاری با وای فای و IoT هنوز تحت بررسی است ، نوریا اتصال بلوتوث با سرویس های iOS  و اندروید را پیشنهاد میکند . این برنامه موبایل به کاربران این امکان را میدهد تا از راه دور ترموستات را هماهنگ کنند ، واحد های چندگانه را کنترل کنند و برنامه های روزانه یا هفتگی برای عملکرد خودکار و استفاده ی هوشمند از انرژی بگذارند .
نوریا در حال جمع آوری سرمایه در کیک استارتر است ، و نیمی از هدف 250000 دلاری اش را در یک روز به دست آورده و هنوز 44 روز دیگر وقت دارد . بیعانه ها از 299 دلار شروع میشوند  .
اگر همه چیز طبق برانامه پیش رود میتوانیم اوایل آوریل 2017 منتظر این وسیله باشیم .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خانه های شبکه ای و هواپیما های تا شده