گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

مدیر اجرایی Alphabet، آقای Eric Schmidt اعلام کرد که از نقش خود در هیات‌مدیره‌ کناره‌گیری می‌کند. Alphabet نیز این خبر را در TechCrunch تائید کرد و بیانیه‌ای از Schmidt ارائه داد. وی در این بیانیه گفت: "Larry، Sergey، Sunder و من معتقد هستیم که حالا زمان مناسبی در تحول Alphabet برای این جابجایی است. ساختار Alphabet به خوبی کار می‌کند، و Google و سایر بخش‌ها نیز در حال رشد هستند. در سال‌های اخیر من وقت زیادی را صرف علم و فناوری و اقدامات بشر دوستانه کرده‌ام و قصد دارم تا این کار را گسترش دهم."
وی که در سال 2001 به Google پیوست، با درخواست Larry Page و Sergey Brin، پس از خدمت در Sun Microsystems و Novel، به عنوان مدیرعامل در Google مشغول به کار شد. حدودا در زمان اولین عرضه ی عمومی این شرکت در سال 2004، این سه نفر قول دادند که برای 20 سال دیگر با هم کار کنند.
در حال حاضر انتظار می‌رود که Alphabet مدیر جدیدی را در جلسه‌ی ماه آینده‌ی خود انتخاب کند. این نقش احتمالا غیر اجرایی خواهد بود. از طرف دیگر، Schmidt در هیات‌مدیره‌ی Alphabet باقی می‌ماند و ظاهرا به شغلی جابه‌جا می‌شود با عنوان "مشاور فنی" که نقش کلیدی کمتری دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه