امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۳ آبان

توئیتر بخشی از فرایند گزارش‌دهی خود را به‌روزرسانی کرد. به خصوص زمانی که کاربر در مورد توئیتی اطلاع می‌دهد که احتمال می‌دهد از طرف یک بات یا حسابی جعلی فرستاده شده باشد. حالا، وقتی که کاربر بر روی گزینه‌ی "it’s suspicious or spam" در منوی "report" کلیک می‌کند، می‌تواند مشخص کند که چرا وی چنین تصمیمی گرفته، از جمله گزینه‌ای است که می‌گوید "حساب کاربری این توئیت جعلی است."
به‌روزرسانی جدید که بر روی نسخه‌های وب و موبایل توئیتر در دسترس قرار دارند، از طریق حساب کاربری ایمنی رسمی این شرکت اعلام شد.
در حالیکه، این تغییر مسلما اطلاعات بیشتری را برای کاربر در فرایند گزارش دادن فراهم می‌کند، هنوز معلوم نیست که پس از ارسال گزارش به تیم امنیتی توئیتر چه اتفاقی می‌افتد. از طرفی، مشخص نیست آیا لیست کردن یک حساب کاربری به عنوان حسابی جعلی، احتمال حذف آن را افزایش می‌دهد یا خیر. اما در نظر بگیرید گروه‌هایی هماهنگ این سیستم را با گزارش‌های تقلبی پر کنند و تلاش کنند حسابی واقعی را جعلی نشان دهند و در نتیجه باعث مسدود شدن آن شوند.
سخنگوی توئیتر گفت: "جریان گزارش‌دهی جدید به ما فرصت جمع‌آوری اطلاعات جزیی بیشتری را می‌دهد، بنابراین می‌توانیم هرزنامه‌ها را به صورت موثری شناسایی و حذف کنیم."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه