اپلیکیشن
الناز فرجی۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ ارديبهشت

مسنجر فیس بوک به زودی شلوغ تر میشود
مدیر تولید مسنجر در مصاحبه ی روز سه شنبه گفت که بیش از 10000 طراح در حال ساخت bot برای پلتفرم پیام رسانی فیس بوک هستند . استن چادونفسکی در مصاحبه ای در TechCrunch در روز سه شنبه گفت که هزاران طراح در حال حاضر روی bot های پلتفرم کار میکنند . که این افزایش زیادی را نسبت به  چند bot ای که اول راه اندازی شده بودند ، نشان میدهد . در حالیکه هنوز مشخص نیست چند bot فیس بوک جدید از کنفرانس F8 طراحان ماه گذشته راه اندازی شده ، اما به نظر میرسد که این شبکه ی اجتماعی در حال افزایش این فرایند برای شرکای طراح است . مدیر اجرایی تولید مسنجر ، پیتر مارتینازی قبلا به mashable گفته بود که این شرکت میخواهد رویکردی آهسته را ابتدا به کار ببرد تا در مقابل اسپم و دیگر مسائل امنیتی در امان باشد  اما حالا منطقی است که فیس بوک به دنبال شتاب بخشیدن به این فرایند باشد . چون طراحان دیگر زمان یادگیری داشته اند .
با وجود اغراق های زیادی که در مورد پلتفرم bot جدید فیس بوک شد ، اولین گروه bot ها بسیار ضعیف بودند . گروهی دارای اشکال و گروهی دارای اسپم . اما چادنوفسکی گفت که این اشکلات اولیه در ساخت یک پلتفرم جدید طبیعی است  و وقتی از او پرسیده شد که اگر میتوانست در مورد راه اندازی اولیه کاری انجام دهد یا چیزی را تغییر دهد ، یا اگر به او فرصت دوباره راه اندازی داده میشد چه میکرد گفت که تیمش به جزئیات بیشتری میپرداختند .
اما او خاطر نشان کرد که توسعه ها آسان تر انجام میگیرند اگر فیس بوک قادر باشد که در مورد ارتباط مردم با bot ها چیز یاد بگیرد . او گفت " برای یاد گیری باید آنجا باشید . "
تیم مسنجر فعالانه در حال تلاش برای ساختن یک سیستم تحلیل گر برای طراحان است تا آنها بتوانند بهتر متوجه شوند که چگونه کاربران فیس بوک با bot ها ارتباط برقرار میکنند . اینها بیانات چادنوفسکی بودند اگرچه اعلام نکرد چه زمانی اتفاق می افتند .

برچسب هاFacebook Messenger
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10