گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

کمپانی Google اعلام کرد که نسخه قدیمی مرورگر اینترنتی Chrome دیگر از نسخه سرویس پستی Gmail پشتیبانی نخواهد کرد. در همین راستا از مشتریان خود خواسته اند تا در اسرع وقت مرورگر خود را به روزرسانی کنند. گوگل در این کار قصد دارد پشتیبانی نسخه قدیمی Gmail  را که در گذشته به صورت صفحات HTML نمایش داده می شد را متوقف کند.
کاربران تا ماه دسامبر مهلت دارند مرورگر های خود را بروز رسانی کنند و تا قبل از این تاریخ پس از هر بار ورود کاربر به صفحه Gmail خود اخطار بروزرسانی را دریافت خواهد کرد. این بروز رسانی چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد اما متاسفانه گوگل با چند دسته کاربر روبروست. اولین دسته از کاربران علاقه چندانی به بروز شدن دانش نرم افزاری و همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی را ندارند. دسته دوم کاربرانی هستند که معتقدند هر چه قدیمی تر بهتر. در نتیجه بروزرسانی را بهبود نرم افزار تلقی نمی کنند و دسته سوم کاربرانی که هنوز سیستم عامل کامپیوترشان Windows Vista و یا XP است و سیستم تقریبا به یک میراث تکنولوژی تبدیل شده و کاربران آنها با دانش روز بیگانه اند.
در همین راستا این شرکت اعلام کرده است که کاربرانی که تمایلی به بروز رسانی ندارند. می توانند از سرویس پستی قدیمی استفاده کنند، اما این کمپانی هیچگونه تضمینی در قبال امنیت اطلاعات شخصی آن ها ارائه نمی دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه