موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

شرکت تحقیقاتی Blannco Technology Group در آخرین گزارش خود نام گوشی و تبلت هایی که بالاترین میزان مشکل را به خود اختصاص داده اند، مشخص کرده است. به گفته کارشناسان این کمپانی، گوشی های iPhone آمار خرابی بیشتری نسبت به گجت های اندرویدی دارند در نتیجه،  پرچمدار گروه مشکل ساز ترین ها نام گرفته اند.
معیار کارشناسان برای بررسی این گوشی ها، مشکلات نرم افزاری نظیر قدرت سیگنال، راحتی کار با اپلیکیشن ها و عدم هنگ کردن و بسته شدن ناگهانی برنامه های کاربردی می باشد. با بررسی ها در سه ماهه سال 2016، در مولفه قدرت سیگنال گوشی های اندرویدی از گجت های iOS قوی تر ظاهر شدند.
مشکلات نرم افزاری در گوشی های Apple با 62 درصد و در گوشی های اندرویدی برابر با 47 درصد بوده است. بالاترین درصد خطا را در گوشی های iPhone محصول iPhone 6 با میزان 13 درصد و دو گوشی iPhone 5S  و  iPhone 6Sبا میزان 9 درصد در رتبه دوم و سوم دردسر سازترین ها به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است که دو گوشی iPhone 7 و 7 Plus دراین آمار محاسبه نشده اند زیرا پس از انتشار آمار عرضه شده اند. در این میان گوشی iPhone 4S با کمترین میزان مشکل یعنی 2 درصد در نمودار قرار دارد.
مشکل ساز ترین گوشی اندرویدی LeEco Le2 می باشد. در رتبه دوم Xiaomi و در رتبه سوم گوشی های اندرویدی Redmi 3S  و  Redmi Note 3 قرار دارند. جالب است بدانید پرچمدار سامسونگ Samsung Galaxy S7 edge در رتبه جهارم قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه