کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

بهره‌مندی از موج کاربران جدید، گزینه‌های تبلیغاتی پیشرفته و پذیرش محتوای ویدئوها توسط کاربران و تبلیغ‌کنندگان موجب رشد درآمدی شرکت توئیتر در ژاپن شد. این شرایط به شرکت کمک کرد تا به اولین سود سه ماهه‌اش دست یابد.
اوایل ماه جاری بود که توئیتر گزارش کرد فروش آن در ژاپن در سه ماهه‌ی آخر سال 2017 رشدی 34 درصدی داشت و در مقایسه با سال قبل از آن به مبلغ 106 میلیون دلار رسید.
در ژاپن موفقیت توئیتر در تبدیل کاربر به درآمد – مشکلی که از زمان پیدایش این شبکه‌ی اجتماعی از آن رنج می‌برد – امیدها در این رابطه که این ممکن است منجر به رشد گسترده‌تر در سراسر شرکت شود را افزایش داد. با این وجود، سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران به فاکتورهای خاصی در ژاپن اشاره کردند که ممکن است در مکان دیگری تکرار نشوند.
Ryo Sakai، از برنامه‌ریزان ارشد بخش رسانه‌های تعاملی در Asatsu-DK Inc.، سومین آژانس تبلیغاتی بزرگ ژاپن گفت: به نظر می‌رسد این شرکت در حال نوآوری در سطحی محلی به جای خدمات متمرکز ایالات متحده‌ی آمریکا است، همانطور که در سایر شرکت‌های فناوری نیز رایج است.
در همین زمان این شرکت مشترکین ژاپنی بیشتری را به خود جلب کرد، تعداد کاربران آن در ماه اکتبر به حدود 45 میلیون نفر رسید که در سال قبل از آن 40 میلیون نفر بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه