ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس علت توقف نماد امروز های‌وب را اعلام کرد و مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها از عدم تایید و ابطال معاملات امروز این شرکت خبر داد.
سعید محمد علیزاده در گفت‌وگو با بورس‌پرس، درباره‌ی علت توقف نماد "های‌وب" اظهار داشت: این تصمیم به علت بروز ابهامات جدید بود.
وی ادامه داد: این ابهامات مربوط به بعد از انتشار توضیحات شرکت و بازگشایی هفته‌ی پیش نماد و ناشی از ارزشگذاری سهام بوده و قرار است استعلام کانون کارشناسان رسمی دادگستری دریافت شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: بنابراین سازمان بورس با توجه به اهمیت واگذاری 17 درصد سهام‌های وب ( که با اعلام روز چهارشنبه قیمت 1000 تومانی هر سهم همراه بود) تصمیم به توقف نماد گرفت تا نتیجه‌ی استعلام از مراجع دریافت و بررسی‌های لازم انجام شود. به گفته‌ی علیزاده، زمان بازگشایی نماد هم معاقبا اعلام خواهد شد.
محسن خدابخش مدیر نظارت بر بازارها و بورس‌های سازمان بورس هم به بورس‌پرس گفت : با توجه به اثر اعلام قیمت پایه‌ی هر سهم در واگذاری بلوک 17 درصدی، معاملات روز چهارشنبه‌ی "های‌وب" تایید نشد.
بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز چهارشنبه، بیش از 91.4 میلیون سهم "های‌وب" با رشد 5 درصدی قیمت و به ارزش 57.2 میلیارد تومان معامله شد و قبل از توقف نماد هم صف خرید بیش از 3 میلیونی با قیمت 627 تومان تشکیل شده بود.
روز چهارشنبه 2,940 سهامدار حقیقی و 3 حقوقی اقدام به خرید از 1,499 فعال حقیقی و 35 حقوقی کرده بودند که همه معاملات "های‌وب" باطل شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه