تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

کمپانی تویوتا پروژه جدیدی را ایجاد کرده که در آن به جوانان دبیرستانی یاد می دهد چگونه خودروهای پیل سوختی بسازند. البته خودروهای مورد نظر همگی سایز کوچک و کنترلی هستند، اما امید است که این مقدار نیز انگیزه و اشتیاق آن ها به این فناوری را ایجاد نماید. این چالش به نام Hydrogen Horizon Automotive یک برنامه یکساله و تمام وقت است. همچنین در این برنامه به دانش آموزان مبحث تغییرات اقلیمی و اهمیت استفاده از انرژی های جایگزین به مدت یک ترم آموزش داده می شود.
Doug Coleman، مسوول بازاریابی ملی تویوتا می گوید این چالش فرصتی را برای معرفی افراد خلاق و نوآور در زمینه فناوری پیل های سوختی فراهم می آورد. امیدوارم هستیم این دانش آموزان با پیوستن به تویوتا برای ساخت آینده ای پایدارتر و بهتر تلاش نمایند.
این پروژه هم اکنون در 20 دبیرستان در لس آنجلس و اورنج کانتی که یک محیط چندملیتی می باشد، در حال انجام است. همزمان با ساخت خودرو، دانش آموزان چالش های مختلفی را در این حوزه می گذرانند؛ چالش هایی که مهندسان تویوتا برای ساخت خودروی واقعی با آن روبرو بوده اند. در نهایت بین خودروهای ساخته شده مسابقه ای برگزار خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لپ تاپ گیمینگ ایسوسROG GX700 ؛ رویای یک گیمر دو آتشه