تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

بر اساس گزارش منتشر شده در رسانه های اروپایی، کمپانی آمریکایی Intel به تازگی در سازمان علائم تجاری آمریکا نوت بوک هیبریدی خمیده ای را به ثبت رسانده است. محصول ثبت شده این کمپانی دارای صفحه نمایشی منحنی و همچنین صفحه کلید منحنی مجهز به حسگر می باشد.
همانطور که می دانیم سیستم های هیبریدی نسل جدیدی از کامپیوتر هاست که می تواند به تبلت نیز تبدیل شوند و از این رو دانشجویان و کاربرانی که با سفر و کنفرانس های متعدد روبرو هستند، می توانند نوت بوک های هیبریدی را برای تسلط بر اوضاع تهیه نمایند.
با توجه به عدم درج مشخصات فنی دستگاه در گواهی ثبت اختراع، پارامتر هایی در مورد ویژگی های فنی دستگاه عنوان نشده است. علاوه بر این ابعاد و وزن دقیق دستگاهی که قرار است توسط این کمپانی تولید گردد در دست نیست. اما خبرها حاکی از آن است که نسل جدید تبلت هیبریدی این کمپانی به آخرین ریزپردازنده های اینتل مجهز خواهد بود.
اولین نمونه از لپ تاپ های هیبریدی توسط کمپانی Acer در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی گردید. این لپ تاپ مجهز به مانیتور 21 اینچی، با وضوح تصویر 1080*2560 می باشد. پردازنده ی دستگاه Core i7 و کارت گرافیک آن GeForce GTX 1080 می باشد.
امروزه مفهوم عبارت Intel نه تنها یک نام بلکه به عنوان برند خلق تکنولوژی های روز دنیا شناخته می شود. البته این را باید متذکر شد که ثبت اختراع پتنت های کمپانی ها دلیلی بر تولید صد درصدی آن محصول در سال آینده نبوده و تنها نشان دهنده خط مشی و روند برنامه ریزی آن شرکت برای پیشبرد تکنولوژی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه