تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

که از فیلم های سیاه و سفید و رنگی برخوردار است.
با وجود Kodak و سایرین که در تلاش هستند تا استفاده از فیلم دوربین را دوباره جذاب نشان دهند، Leica به همراه یک دوربین فوری در میان این رقابت پا گذاشته است، یعنی دوربین Sofort . این محصول از فرمت Fuji’s Instax استفاده می کند و Leica حتی تصمیم گرفته است تا به عرضه ی برند فیلم خود بپردازد، که در رنگ سیاه و سفید موجود می باشد. شرکت آلمانی خودش به طراحی بدنه ی آن پرداخته است، که زیاد شبیه به Leica نیست. دوربین Instax با قابلیت داشتن سیستم عامل یکپارچه ، از ظاهری که بیشتر با روش Leica جور در می آید، برخوردار است.
این دوربین به یک viewfinder بصری مجهز شده است، همانند مدل های کلاسیک قدیمی Leicas . همچنین از قابلیت های مدرن لمسی نیز برخوردار است، که البته دارای حالت های صحنه ی متفاوتی از جمله پارتی، سلفی و macro می باشد. این فیلم سیاه و سفید به احتمال زیاد 14 یورو (حدود 17 دلار) قیمت دارد در حالی که بسته ی رنگی آن باید 12 یورو (14 دلار) برای 10 عکس، قیمت داشته باشد. همچنین شما می توانید از فیلم فوری Fuji نیز استفاده کنید.
با دانستن این که این محصول Leica است، شما ممکن است بخواهید خود را برای ویژگی گران بهای "نقطه ی قرمز" در Sofort آماده کنید. این دوربین از قیمت 300 دلاری برخوردار است که کمتر از چیزی است که ما انتظار داشتیم. اگرچه، یک محصول مشابه Instax از Fuji از قیمت 175 دلار برخوردار است و همچنین پروژه ی غیرممکن دوربین Polaroid I-1، که از فیلم هایی با فرمت بزرگ Polaroid 600 استفاده می کند نیز 300 دلار قیمت دارد. صادقانه بگویم که ما فکر میکنیم آخرین دوربینی که به آن اشاره کردیم، می تواند احساسات جالب عکس گرفتن نوستالژیک را بسیار بهتر از مدل عجیب و غریب Leica برای ما به همراه بیاورد.

برچسب هاLeicaCameraSofort
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین جدید Leica، امکان گرفتن سلفی دارد