تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

گزارش یکی از تحلیل گران به بیان این ادعا می پردازد که شما آداپتور 3.5mm را نیز در جعبه ی آیفون دریافت خواهید کرد.
درست است که با رویداد عرضه ی آیفون اپل سال 2016، تنها چندین روز فاصله داریم، اما این مسئله بدین معنا نیست که جلوی اخبار و شایعات قرار است گرفته شود. تحلیل گر امنیتی KGI، Ming-Chi Kuo (که اخیرا، و نه همیشه در زمان رویدادهای اپل حضور داشته است) به منتشر کردن یک گزارش لحظه ی آخری پرداخته است که ادعای داشتن اطلاعات به همراه جزئیات را در مورد برنامه ی گوشی های بعدی اپل به همراه دارد، از جمله تعدادی شایعات هیجان انگیز که هنوز وضعیت آن ها مشخص نیست. او گفته است که حالا فهمیده است که دوربینهای دوگانه ی قرار گرفته شده در پشت مدل بزرگتر 5.5 اینچی ( که منظورش آیفون 7Plus است) چگونه کار می کنند. دو حسگر 12 مگاپیکسلی بر اساس گزارش های به دست آمده، هم برای زوم کردن و هم برای کاربردهای دوربین در میدان نوری استفاده می شوند، این مسئله به معنای فوکوس کردن دوباره پس از گرفتن عکس می باشد. این می تواند حداقل چیزی شبیه به تنظیمات دوربین دوگانه ی Huawei P9 باشد که شما می توانید به بازی با نقاط مرکزی آن و به شبیه سازی منافذ مختلف بپردازید. اگرچه Huawei به ارائه ی یک قابلیت زوم پیشرفته نمی پردازد.
مهمتر از آن، اپل ظاهرا قرار است لنزهای با کیفیت بالاتری را به همراه عناصر بیشتر و فلش های LED اضافی به کار بگیرد تا بتواند به تولید رنگ های طبیعی بیشتر در عکس هایی که نور کمتری در آن وجود دارد، بپردازد.
اگر این گزارش صحت داشته باشد، شما لازم نیست در مورد برداشته شدن جک هدفون توسط اپل نگران باشید. بیشتر شبیه به Motorola، اپل به بسته بندی یک آداپتور برای هدفون در هر جعبه ی آیفون 7 و آیفون 7 Plus  در قسمت بالایی تو گوشی ها پرداخته است ( تا 3.5mm). البته همچنان به اندازه ی یک پورت اصلی 3.55mm جذاب نیست (احتمالا در زمان شارژ شدن گوشی باید به صورت بدون سیم به موزیک گوش دهید)، اما لازم نیست به خرید یک تبدیل بپردازید تا بتوانید به استفاده از هدفون های سیم دار خود ادامه دهید.
Kuo همچنین شنیده است که تراشه ی A10 که به برق رسانی به آیفون جدید می پردازد با سرعت ساعتی بالاتری تا 2.4GHz کار می کند (A9 در آیفون 6s و SE دارای سرعت 1.85GHz می باشد). و اگر شما از افرادی هستید که باید رنگ جدیدی را برای اثبات این مسئله خریداری کنید که دارای آخرین مدل آیفون هستید، امروز می تواند روز شانس شما باشد. این تحلیل گر بر اساس شایعات قبلی اذعان کرده است که ظاهرا اپل قرار است رنگ خاکستری فضایی خود را که در همه جا حضور دارد با مشکی تیره جایگزین کند، و حتی قرار است یک رنگ مشکی پیانویی براق نیز عرضه شود تا شما بتوانید با آن به فخرفروشی بپردازید. و همچنین ادعای وجود یک پنجره ی مشبک برای بلندگوی دوم، قرار است از یک حسگر جدید استفاده شود تا به توسعه ی Force Touch منجر شود، بنابراین هنوز مشخص نیست که این ویژگی چگونه کار خواهد کرد.
در نهایت، باید بگوییم که گزارش ها همچنین به ارائه ی برخی داستان ها می پردازند. آیفون های جدید ممکن است ضدآب باشند، و تا عمق 3.3 فیت برای 30 دقیقه دوام بیاورند. و اپل نه تنها به دوبرابر کردن حافظه ی اصلی پرداخته است، بلکه حافظه ی میانی را نیز افزایش داده است. شما می توانید از بین مدل های 32GB, 128GB و 256GB دست به انتخاب بزنید، همان کاری که تقریبا در مورد iPad Pro انجام می دهید. کیفیت تصویر صفحه نمایش قرار نیست بیشتر شود، البته Kuo آن را بیان کرده است، اما شما از دامنه ی رنگ های گسترده تر iPad Pro کوچکتر برخوردار خواهید بود. با همه ی این ها، اپل بر روی تمام این پیشرفت های چندباره حساب باز کرده است تا به ارتقای شما منجر شود. حتی اگر تمام این ها، آن طراحی و تغییری نیست که شما انتظارش را داشته اید، پس می تواند به عنوان یک تنظیمات ساده برای شما محسوب شود.

برچسب هاiPhone 7 Plus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اولیه‌ی جدیدترین اعضای خانواده‌ی اپل؛ iPhone 7 و iPhone 7 Plus