گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند

موزیلا می‌گوید با Scroll برای درک بهتر چگونگی تعامل مشتریان با تجربیات بدون تبلیغات بر روی وب و مدل‌های بودجه‌ای مبتنی بر اشتراک کار می‌کند.
به عنوان بخشی از معامله، موزیلا قابلیت‌ها و ایده‌های محصول تهیه شده توسط Scroll را که آزمایشات داخلی آن‌ها را با تعدادی از خروجی‌ها انجام داده است، آزمایش می‌کند. موزیلا می‌گوید، گروه‌های کوچکی از کاربران فایرفاکس به صورت تصادفی برای به اشتراک‌گذاری بازخوردها و پاسخ به بررسی‌ها دعوت شده‌اند.
منطق پشت این حرکت چیست؟ موزیلا می‌گوید با "تجربیات وحشتناک و ردیابی‌های وسیع" که با هدف متقاعد کردن کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی طراحی شده‌اند، ناامید شده است. موزیلا همچنین نگران این موضوع است که چطور تعداد زیادی از شرکت‌ها قادر به کسب بیشتر درآمد تبلیغاتی دیجیتال شده‌اند.
از دیگر انگیزه‌های موزیلا در این ارتباط، کسب سهم بیشتری از بازار مرورگرها، کارایی بیشتر برای کاربران، و یافتن کانال‌های درامدی اضافه‌تر است. سال گذشته، فایرفاکس افزونه‌ای را منتشر کرد که به کاربران محتواهایی را بر اساس فعالیت مرورشان توصیه می‌کرد. موزیلا می‌گوید، بدون به اشتراک گذاری جزییات بیشتر "ما انتظار داریم این ابداعات، و همکاری با Scroll به شکل‌دهی جهت ما با توجه به یافتن جایگزین‌ها با مدل‌های تبلیغات وضع موجود کمک کند. همانند همیشه، همانطور که کشفیات ما به سمت برنامه‌های محصولاتی خاص پیش می‌رود، ما در ابتدا اطلاع‌رسانی به کاربران و عمل به طور شفاف را ادامه می‌دهیم."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه