گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

تسلا همچنان رمز و رازهای Model Y را حفظ کرده است. می‌دانیم که آن یک کراس اُور برقی است و ممکن است آینه نداشته باشد، اما چیز بیشتری درباره‌ی آن نمی‌دانیم.  Elon Musk، مدیرعامل شرکت اعلام کرد امیدوار است تولید این خودروی جدید از سال 2020 آغاز شود، و گفت که این تولید منجر به "انقلابی در تولید" می‌گردد. هر چند وی در مورد ظاهر این انقلاب جدید چیزی نگفت.
بدیهی است که تسلا مشتاق عرضه‌ی ماشین هایپ در سریع‌ترین زمان ممکن است، اما قابل ذکر است که جدول زمانی ارائه شده چندان هم دقیق نیست. قبلا زمان عرضه‌ی این خودرو سال ۲۰۱۹ اعلام شده بود، و سپس به دلیل برنامه‌هایی برای یک پلتفرم کاملا جدید، زمان آن به سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد.
اگر بخواهیم منصف باشیم، تسلا چیزهای زیادی از شتباهاتش با معرفی Model 3 یاد گرفت. تولید این مدل از همان ابتدا کابوسی برای شرکت بود، اما با وجود یک ماه تعطیلی کوتاه مدت، این شرکت اکنون می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک تولید آن را به ۵ هزار دستگاه در هفته می‌رساند. بنابراین در تلاش برای جلوگیری از هر اشتباه مشابهی با Model 3، تسلا با هر جنبه‌ای از ورود آن به بازار محتاطانه برخورد می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه