موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

افرادی آشنا با این موضوع بیان کردند Apple Inc. در حال کار بر روی سیستم حسگر سه بعدی چهره در بدنه‌ی پشتی iPhone برای سال 2019 است، این قدم دیگری برای تبدیل این هندست به دیوایس پیشرفته‌ی واقعیت افزوده است. این افراد گفتند Apple در حال ارزیابی تکنولوژی متفاوتی از آن چیزی است که در حال حاضر در سیستم حسگر TrueDepth بر روی بدنه‌ی جلویی iPhone X استفاده می‌کند. سیستم موجود متکی بر تکنیک ساخته شده‌ای از نور است که الگویی از 30000 نقطه‌ی لیزری را بر روی چهر‌ه‌ی کاربر طراحی می‌کند و پیچیدگی و اعوجاج چهره را برای تولید یک تصویر سه بعدی دقیق برای احراز هویت اندازه‌گیری می‌کند. این درحالی است که حسگر جدید از روش زمان جابجایی استفاده می‌کند که زمان لازم برای لیزر را برای گسستن اشیا اطراف برای ایجاد تصویر سه بعدی از محیط محاسبه می‌کند.
انتظار می‌رود Apple سیستم TrueDepth را حفظ کند. بنابراین iPhoneهای آینده هر دو قابلیت سیستم سه بعدی چهره در جلو و عقب دیوایس را خواهند داشت. برای گنجاندن سیستم جدید، Apple گفتگو با تامین‌کنندگان احتمالی این سیستم را آغاز کرده است. شرکت‌های سازنده‌ی سیستم زمان جابجایی شامل Infineon Technologies AG، Sony Crop، STMicroelectronics NV و Panasonic Crop هستند. 
Apple در سال جاری نرم‌افزاری با عنوان ARKit را هم به مدل‌های خود اضافه کرده که کار توسعه‌دهندگان را برای ساخت برنامه‌هایی برای iPhone با استفاده از AR آسان‌تر می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه