امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

بیش از یک میلیون گوشی اندروید به ویروس تروجان Android.MulDrop.924 آلوده هستند. این ویروس از طریق دانلود اپلیکیشن هایی از برنامه Google Play به گوشی کاربران وارد شده است.  به گفته تحلیلگران موسسه دکتر وب، این ویروس بدون درخواست یا اجازه از کاربر در گوشی وی ذخیره و نصب می شود.
این بد افزار تحت برنامه هایی به صورت  Multiple Accounts: 2 Accounts که کاربر را قادر می سازد همزمان به چند برنامه یا حساب کاربری دیگر متصل شود، گوشی را درگیر می کند. در واقع می توان گفت استفاده از اپلیکیشن هایی با چنین ویژگی هایی می تواند برای دستگاه شما مضر باشد.
مشکلاتی که این ویروس برای کاربر ایجاد می کند اول از همه نصب نرم افزار بدون اطلاع کاربر است. دوم در هنگام تماس اینترنتی از طریق تلفن همراه با ایجاد رومینگ سبب افزایش هزینه های تماس خواهد شد و در آخر نمایش تبلیغات مزاحم بر روی صفحه که دارای زمان خاصی هستند. در آن مدت به شما اجازه عمل دیگری را نمی دهند.
Multiple Accounts: 2 Accounts شامل برنامه های مخرب می باشد. این برنامه ها در Google Play در دسترس هستند و می تواند تهدید بالقوه ای برای گوشی همراه کاربران باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه