نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

تا به حال در ذهن بسیاری از کاربران این سوال مطرح بود که چرا کامپیوتر هایی که بر روی سیستم عامل Chrome اجرا می شوند خدمات Microsoft را دریافت نمی کنند. اما به تازگی این وضعیت بهبود پیدا کرده است و Microsoft یک بسته از محصولات خود را برای این سیستم عامل معرفی کرده است.
کاربران منتظرند تا بالاخره کمپانی گوگل تا پایان پاییز امسال پروژه Andromeda را به صورت رسمی علنی کند. همانطور که کارشناسان اشاره داشتند، این پروژه برنامه ای تلفیقی از سیتم عامل Chrome و اندروید گوشی های هوشمند است. اما تا کنون این اتفاق نیفتاده و گوگل هیچ به روز رسانی عمده ای را برای دستگاهایش حتی نوت بوک های پیکسل ارائه نکرده است.
به روزرسانی سیستم عامل Chrome تا به امروز، با حرکتی روبه رشد هر چند خفیف ادامه یافته است و دائما دستخوش تغییراتی می شود. با این حال تاثیرگذارترین و بزرگترین عامل تعیین کننده این سیستم عامل، کمپانی مایکروسافت است.
این کمپانی ردموندی هنوز هم احساس می کند سیستم عامل Chrome  می تواند رشد کند اما این رشد به صورت کند در حال جریان است. استراتژی جدید مایکروسافت انعطاف بیشتری دارد و به قول مدیران سعی دارد با دقت بیشتری به جلو حرکت کند. به نظر این کمپانی، ادغام دو سیستم عامل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. برای مثال ادغام iOS و Android می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه