گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

به گزارش فارس، شرکت علی‌بابا از تاسیس یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای توسعه و ارتقای فناوری‌های مرتبط با استاندارد نسل پنجم تلفن همراه خبر داده است.
به نقل از تکنولوژی نیوز، شرکت علی بابا که بزرگترین موسسه فعال در زمینه تجارت الکترونیک در چین محسوب می شود، قصد دارد به طور گسترده بر روی فناوری های نسل پنجم تلفن همراه سرمایه گذاری کند.
به همین منظور علی بابا آزمایشگاه جدیدی به نام ایکس جی تاسیس می کند و تحقیقات خود در زمینه استاندارد مخابراتی نسل پنجم را در این آزمایشگاه به پیش خواهد برد. در حال حاضر برخی اپراتورهای مخابراتی چین در حال راه اندازی دکل های نسل پنجم در سراسر این کشور هستند و شرکت های فناوری نیز آماده می شوند تا خدمات چندرسانه ای، تفریحی و حرفه ای متنوعی را با استفاده از ظرفیت شبکه های نسل پنجم به کاربران علاقمند ارائه دهند. چین تا پایان سال 2019 حدود ۱۳۰ هزار دکل نسل پنجم تلفن همراه را در نقاط مختلف چین نصب کرده است.
علی بابا اعلام کرده که تحقیقات این شرکت منجر به عرضه اپلیکیشن های تازه ای با کارکردهای تفریحی، واقعیت مجازی، تجارت الکترونیک و غیره خواهد شد. علی بابا در حال حاضر 15 آزمایشگاه تحقیقاتی را با هدف گذاری های مختلف اداره و مدیریت می کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه