گوناگون
سارا محمد علیئی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

واشنگتن پست در مقاله ای نوشت، مقامات پنتاگون بر این باورند که، برنامه های فضایی روسیه وچین ممکن است خطری برای تهدید ایالات متحده آمریکا باشد.
این روزنامه می نویسد؛" مقامات پنتاگون میگویند ؛ روسیه در حال توسعه نیروهای فضایی برای حملاتی به ایالات متحده در فضا هستند این در حالی است که آمریکا هنوز درگیر عملیات ضد تروریستی در عراق و افغانستان است.
این مقاله عنوان کرد که روسیه، چین و دیگر کشور ها در حال توسعه فناوری های فضایی خود هستند و میتوانند به زیرساخت های امنیت ملی آمریکا که در فضا ساخته شده آسیب برسانند همچنین موضوع نگران کننده دیگر این است که با حمله نظامی سرنوشت ماهواره های آمریکایی در فضا چه خواهد شد.
این روزنامه به نقل از دریابُد سیسیل هانی، فرمانده مرکز فرماندهی استراتژیک ایالات متحده می نویسد؛ ما باید بپذیریم که با وجود تمام تلاش های ما در آینده جنگ و درگیری ها به فضا کشیده خواهد شد.
پیش تر فرانک رز معاون "جان کری" در امور خلع سلاح و کنترل تسلیحات آمریکا در خصوص تحولات جاری در سلاح های ضد ماهواره ای روسیه و چین ابراز نگرانی کرده بود.
وابط روسیه و غرب در سال های اخیر به طرز چشمگیری بدتر شده است. در تاریخ20 آوریل در بروکسل میزبان دو سال اول اجلاس ناتو که یکی از اهداف آن بهبود روابط این دو متحد قدیمی صورت گرفت. مقامات روسیه اعلام کردند: هنوز به هیچ نقطه نظر مثبتی در خصوص حل مناقشات سیاسی دیده نمی شود.

برچسب هاPentagon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رقابت هکرها برای هک پنتاگون در آمریکا آغاز شد