تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

کمپانی Withings ، که نوکیا آن را به ارزش 191 میلیون دلار به دست آورد، ترازوی هوشمند جدید خود را معرفی کرد.
Body Cardio قادر به اندازه گیری وزن بدن، تعیین نسبت استخوان،   چربی و توده عضلانی، همچنین بررسی سیستم قلبی عروقی است.

باریک اما بادوام

ترازوی بادی کاردیو با طراحی زیبا و قطر تنها 18 میلی متر است و شامل یک باتری است که به طور متوسط یک باردر سال نیاز به تعویض دارد.


صفحه نمایش نسبت سطح ترازو نسبتا کوچک است و با نصب اپلیکیشن کاربردی با نام  Health Mate مربوط به این ترازو برروی گوشی هوشمند خود می توانید با امکان برقرای ارتباط با بلوتوث، نمایش نتایج اندازه گیری و سایر اطلاعات مفید را بر روی صفحه موبایل خود مشاهده نمایید. این برنامه قادر است  ضربان قلب و وضعیت عروق را متناسب با سن کاربر تحلیل کند .
ترازو می تواند تغییراتی کوچک در وزن بدن هنگام باز شدن دریچه های آئورت ها را اندازه گیری و را ثبت کند. البته الکترودهای کوچکی در بدنه ترازو ،حرکت خون در پا را ردیابی می کنند. در نتیجه با اندازه گیری مدت زمان رسیدن خون از قلب به کف پا ، سرعت گردش خون را به دست می آورد.
البته گفته می شود که این اطلاعات در اختیار محققین وکاردیولوژیست ها قرار می گیرد تا میزان تاثیر سرعت حرکت خون بر قلب و عروق در طولانی مدت، به صورت پیشرفته تر بررسی گردد.


به طور معمول چنین ترازوهایی گران قیمت خواهند بود اما فن آوری های جدید با ایجاد سنسور در این دستگاه آن را برای استفاده در منزل فراهم کرده است. هزینه مدل معمولی این ترازو 130 دلار است اما مدل مجز به قابلیت اندازه گیری سرعت حرکت خون با قیمت 180 دلار به فروش می رسد.


برچسب هاBody CardioWithings
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازگشت نوکیای فنلاندی به بازار