تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور

ما برای اولین بار در CES2010 با جاروبرقی رباتی neato robotics XV-11 روبه رو شدیم ، و این کمپانی از همان موقع به خط محصولاتش چیزهای دیگر اضافه میکرده است ، معرفی pet stregth  XV-21 ، Signature series  در 2013  و خط botvac  در 2014 . نیتو در IFA ی برلین آخرین جارو برقی خود را که به تیم BOTVAC ملحق شده ، معرفی میکند . Botvac connected  همانطور که از نامش پیداست ، اتصال وای فای را برای کنترل از گوشی هوشمند کاربر فراهم میکند . این وسیله که سطح کارنامه ی ضعیف نیتو را بالا میبرد ویژگی هایی مانند شکل D  مانند دارد که برای رسیدن به گوشه ها طراحی شده ، همینطور ستون ها و لبه های کوتاه و وسایل خانه ، Botvac connected  میتواند به شبکه ی وای فای خانه وصل شده تا امکان کنترل را از هر جا که کانکشن اینترنت باشد ، بدهد.



با استفاده از برنامه ی نیتو که برای iOS و اندروید قابل استفاده است، کاربران میتوانند برنامه ها را شروع یا متوقف کرده یا جاروبرقی را که روی زمین حرکت میکند را نظارت کنند تا وقتی به خانه میرسند زمین کاملا تمیز شده باشد . مانند مدل های قبلی ، بوتواک با لیزر اتاق را اسکن و بررسی میکند و به صورت خودکار یک الگوی تمیز کردن عقب و جلویی از زمین تهیه کرده ، اگر اینکار به دستگاه های خودش واگذار شود ، و این توانایی را دارد که از اشیا دوری کرده و در تاریکی عمل کند . با این حال این برنامه همچنین این امکان را به کاربران میدهد تا از راه دور کنترل کرده و Botvac  را به سمتی که میخواهند هدایت کنند.




بوتواک که توسط باتری لیتیومی نیرویش را میگیرد، دو حالت تمیز کنندگی دارد . مدل Eco یک حالت تمیز کننده ی آهسته تر است که تا 120 دقیقه طول میکشد در حالیکه مدل Turbo مکش را بالا برده اما زمین را به 90 دقیقه کاهش میدهد . نیتو میگوید که بوتواک فیلتری جدید را هم  اضافه خواهد کرد که خرده ریزه هایی دوبرابر کوچک تر تا 0.3 میکرون را نسبت به رقبایش خواهد گرفت  و هم زمین های سفت و هم فرش را تمیز خواهد کرد .
botvac connected از ربع چهارم سال 2015 به قیمت 699 دلار آمریکا آماده خواهد بود.





دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کانادا برای شهروندان خود حداقل سرعت پهنای باند را به ارمغان می‌آورد