تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

کامپیوتر های شخصی نمرده اند . در حقیقت اگر با اینتل صحبت کنید - که اکثر پردازشگر های پی سی امروز را تولید میکند - میفهمید که آنها کاملا بازخیزگرند . حالا شرکت در حال تمرکز بر روی رساندن نیروی بیشتر به جایی است که کاربران بیشتر از همه جا حساب میکنند . در کامپیوتر ها . اینتل در روز سه شنبه اعلام کرد که - به عنوان بخشی از آخرین خط پردازشگر های هسته ای ، تراشه های اسکای لیک نسل ششم 14 نانومتری - شرکت 3 مدل مختلف برای core m cpu پیدا شده در خیلی از قابل تبدیل ها و قابل حمل ها مثل جدید ترین مک بوک ultra thin ساخته است. همچنین تراشه ی xeon را برای نوت بوک های کاری می آورد .
انتقال از پردازشگر قدرتمند intel xeon به ایستگاه کاری موبایل جالب توجه است ، چون معمولا در ایستگاه ، کامپیوتر های برج و حتی سرور ها ساکن است. میتواند به کاربر های موبایل قدرت بی نظیری بدهد .
چگونه میتوانید یک سی پی یو ایستگاه کاری را در یک کامپیوتر نوت بوک جا دهید؟ اینتل ادعا میکند که تراشه ی اسکای لیک جدید چیزی بیشتر از اجرای دوگانه و 3 برابر عمر باتری و در کل ترکیب عالی ای برای موبایل و محاسبه فراهم میکند . در دنیایی که کاربران انتظار دارند تا عکس های 360 درجه بگیرند ، کامپایل کنند ، ویرایش کنند  و تولید کنند ، اینتل میگوید که این توع قدرت برای همه لازم میشود.
پردازشگر هسته ی m حالا خطی از سی پی یو است که به هسته ی m3 ,m5  و m7 تقسیم میشود . ( آنالوگ ها به هسته ی i3 ,i5 ,i7 از تراشه ی هسته ی اصلی ) . که باید به تعدادی محاسبه از فاکتور های شکل گرفته ، استیک های کامپیوتر کوچک مانند compute stick intel که امسال اینتل بیرون داد تا لپ تاپ ها و چیزی که اینتل detachable میخواند و در طراحی شبیه surface مایکروسافت است( pro از core i cpu استفاده میکند و surface استاندارد از اینتل اتم x7 ) کمک کند . مدیران اجرایی intel  به mashable گفتند که مصرف کنندگانی که به صورت عادی تبلت خریده اند در واقع این سیستم های قابل تغییر را میخرند .  همه ی شش نسل سیستم های هسته ای عملکرد گرافیکی بهتری را ارائه خواهند داد . آنها 4k   ویدئو را پشتیبانی کرده و به سرعت تغییر تکنولوژی اینتل میافزایند که پاسخ گویی عملکرد های گرافیکی را بالا میبرد . طراحی core m امسال شروع میشود در حالیکه  xeon  های کاری در 2016 خواهند رسید .
اینتل همچنین به تولید دوربین های realsense  اش ادامه خواهد داد، یک سیستم بصری 3 بعدی که در بعضی لپ تاپ ها و تبلت ها مثل dell venue 87000 ظاهر شده است. این دوربین ها محاسبه ی ژستی دارند و میتوانند مردم ، اشیا و ابعاد اتاق را در همان زمان اندازه بگیرند . دوربین های real sense قدرتمند تر ( دوربین r200  rear facing) که با تراشه ی اسکای لیک امسال میرسد .   real sense   ممکن است نقشی در از بین بردن رمز های عبور ایفا کند یا حداقل اگر با ویندوز 10 ترکیب شود . سیستم hello اش امکان ورود با تشخیص چهره ها خواهد داد ، اما تنها سیستم هایی که مجهز به real sense  اند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پردازنده های جدید اینتل کامپیوتر شما را با صدایتان بیدار می کنند