گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

عبارت Bitcoin برای نخستین‌بار در یک مجموعه داستان ترسناک که دربار‌ه‌ی ثروتی بربادرفته است، ظاهر می‌شود. داستان در رابطه با مردی کالیفرنیایی است که مدت زمانی طولانی در خانه‌ی تازه خریداری‌شده خود حبس می‌شود.
در صحبت با بازار بلومبرگ، Bitpay CCO Sonny Singh داستان جذابی را تعریف کرد، از این‌که چگونه نوسانات Bitcoin به‌طور تصادفی به خریدار این مکان را می‌دهد که بتواند سودی 1.3 میلیون دلاری را در تبادل پول دیجیتالی رایج با دلار آمریکا، به خانه ببرد.
بر اساس پیشنهاد یک خریدار آینده‌نگر مزیت پرداخت از طریق Bitcoin  را این‌گونه شرح می‌دهد: پس‌ازآنکه وارد معامله‌ای شد و به شرایط و چگونگی آن احاطه گشت، دو طرف معامله در نهایت به یک توافق بر سر اموال و دارایی رسیدند که در آن هنگام دارای ارزشی بالغ‌بر 4 میلیون دلار بود.
در اینجا نکته‌ای حائز اهمیت است: هنگامی‌که معامله آغاز شد Bitcoin  تنها 750 دلار ارزش داشت اما در انتهای معامله ارزش آن به 1000 دلار افزایش یافت و سودی بیش از یک‌میلیون دلار را نصیب وی کرد.
تا زمانی که پول‌های دیجیتالی به علت نرخ ناپایدار بالایشان همچنان در آستانه‌ی پذیرش عمومی باقی بمانند، تکنولوژی مسیر خود را در میان مردم بازخواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه