نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ مرداد

کمپانی Apple تا به امروز از فعال‌سازی گزینه‌ی Advanced Mobile Location در تلفن های خود امتناع کرده است. این سیستم تاکنون توانسته است جان صدها نفر را نجات دهد اما دلیل مخالفت Apple با این ویژگی هنوز مشخص نیست.
ویژگی Advanced Mobile Location، راه حلی ارائه شده از کمیته ی امداد و نجات در اروپا بوده است و می تواند به سرعت فرد تماس گیرنده را در موقعیت اضطراری پیدا کرده و به نجات وی بپردازد. این راه حل از سوی شرکت هایی همچون British Telecom, EE Limited و HTC مورد تایید قرار گرفت و برای گسترش این سیستم دو سال پیش به دو غول تکنولوژی Apple و Google نیز پیشنهاد اجرای این سیستم ارائه شد. Google به سرعت این پیشنهاد را پذیرفت و در حال حاضر سیستم امداد و نجات در گوشی های اندرویدی کار می کند و توانسته جان ده ها تن در استونی، سوئد و بلژیک را نجات دهد.
اکثر شرکت ها در سراسر جهان با رضایت کامل این ویژگی را بر روی محصولاتشان اجرا می کنند اما گویا کمپانی Apple چنین ویژگی را برای محصولات خود نمی پسندد. تابع AML هم اکنون نسبت به رقبای دیگر خود نظیر سیستم SOS در Apple دقت بسیار بالاتری دارد و می‌توان دقت جستجوی آن را  4000 برابر دقیق تر از دیگر رقبایش دانست. تمام عملیات جستجو به صورت خودکار و تنها با ارسال یک پیامک و روشن کردن موقعیت مکان نما و  Wi-Fi انجام خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه