گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش سخت‌افزار، در دنیای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن نیست. شبکه اجتماعی کلاب هاوس در طی چند ماه اخیر بسیار سر و صدا کرده و توجه زیادی از کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است. اما محدودیت گوشی iOS و داشتن دعوتنامه برای استفاده از آن سبب شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از سرویس‌های این شبکه اجتماعی بهره ببرند و همین موضوع بسیاری از کاربران را کلافه کرده است. از طرف دیگر شبکه اجتماعی توییتر و فیسبوک و حتی تلگرام دست به کار شده‌اند تا قابلیت‌های این شبکه اجتماعی را به خود اضافه کنند و به همین جهت کاربران بیشتری به شبکه خود اضافه کنند. آنطور که پیداست این میدان نبرد، رقیب جدی دیگری نیز خواهد داشت و آن Spotify است. برای جزئیات بیشتر پخش زنده و چت صوتی در Spotify با ما همراه باشید.

جزئیات پخش زنده و چت صوتی در Spotify
شرکت اسپاتیفای برای برخورداری از این قابلیت اقدام به خرید یک برنامه چت صوتی زنده با نام Locker Room کرده است تا از تجربیات و پلتفرم آن برای سرویس خود استفاده کند. هر چند که تا به الان مبلغ هزینه شده برای خرید این برنامه ذکر نشده است. بعد از نهایی شدن خرید این برنامه، نام آن از اپ استور اپل حذف شده تا با سر و شکل جدید در اسپاتیفای ظاهر شود. همانطور هم که می‌دانید محدودیت دعوتنامه و گوشی‌های اندروید نیز برای آن وجود ندارد. بنابر اعلامیه شرکت اسپاتیفای، این پلتفرم تمرکز خود را بر روی موسیقی، فرهنگ و ورزش گذاشته و با اعمال چت صوتی در آن، طیف وسیعی از کاربران تجربیات خود را با هم به اشتراک می‌گذارند.
طبق بیانیه این شرکت، ورزشکاران حرفه‌ای، نویسندگان، نوازندگان، ترانه سرایان، پادکسترها و سایر فعالین حوزه صوتی در جهان فرصت تعامل نظرات، مناظره و گفتگو را به دست خواهند آورد. از طرف دیگر افرادی که از اکانت‌های Premium و یا اکانت آرتیست استفاده می‌کنند، قادر به ایجاد Room و شروع مناظره خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه