ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول محرم به منظور برگزاری مراسم های عزاداری در فضای مجازی باتوجه به دستور ستاد ملی کرونا تضمین شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در نامه او آمده است: کلیه برنامه های نگهداری شرکت های اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه و به ویژه شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت، از امروز تا پایان دهه اول محرم متوقف و به بعد از این ایام موکول شود.
همچنین قطع خدمات مشترکان و یا یک طرفه کردن آنها در دهه اول محرم به دلیل بدهی و نظایر آن ممنوع شده است.
با تشکیل کمیته ای نظارت مستمر بر کیفیت شبکه در این ایام باید پیگیری شود و معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایام تعطیلات عزای حسینی در آماده باش باشند و به اپراتورها و شرکت های اینترنتی و مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شود که معاونت های فنی آنها در ایام محرم در محل کار حاضر و تشکیلات نگهداری آنها نیز در آماده باش باشند.
از طریق ادارات کل استان ها نیز باید نظارت شود که سامانه های معرفی شده برای پخش زنده مراسم های مذهبی در این ایام، حتما خدمات را به صورت رایگان عرضه کنند و گزارش های مستمر و منظم از اقدامان صورت گرفته را ارایه دهند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه