سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

داستان بازی Friday the 13th در مورد تیمی هفت نفره متشکل از جیسون و هم تیمی هایش است که در طول بازی جیسون مجبور است برای زنده ماندن خود هم تیمی هایش را بکشد. اما این تمام ماجرا نیست زیرا دوستان او نیز در تلاشند تا با پیدا کردن جیسون جان او را بگیرند و می‌توان گفت در مدت زمان کوتاهی، تمام شخصیت های بازی یکی پس از دیگری یکدیگر را از بازی حذف می‌کنند.
سازنده این بازی به تازگی اعلام کرده است کاربران و طرفدران این بازی از نحوه ی داستان بازی و کشتن دوستان خود در آن شکایت دارند. البته گفتنی است این بازی از ابتدا نیز برای قرار دادن گیمر در حالت ستیز و گریز و تلاش برای بقا در اوج ترس، طراحی شده بود. اما گویا به دلیل بازخورد کاربران قرار است در نسخه ی گروهی بازی Friday the 13th، موقعیت مبارزات خونین حذف شود. به گفته‌ی سازنده پس از نصب نسخه‌ی به روزرسانی ین بازی، گیمر قادر به شلیک و کشتن هم تیمی های خود نخواهد بود.
البته هنوز هم می توانید از ماشین برای ضربه به بازیکت استفاده کنید. گفتنی است به دلیل شکایت کاربران و سبک بازی، طرفدران کمی به این بازی علاقه مند شده اند اما سازنده قصد دارد با حذف این قابلیت کاربران بیشتری را جذب نماید. البته گویا این قابلیت تنها در بازی های گروهی حذف خواهد شد و در حالت فردی قوانین بازی پا برجاست. البته باید به این نکته اشاره کنیم این بازی دارای صحنه های به شدت خشن و جنایی است و برای گیمر های زیر 18 سال توصیه نمی شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه