موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۸:۲۸ - ۱۳۹۳ جمعه ۲۱ آذر

مدتیست که رقابت بر سر تولید گوشی های باریک بین تولید کنندگان بالا گرفته و هر کدام به نوبت می خواهند قدرت خود را به رخ بکشند. بعد از آیفون 6 کمپانی اوپو مجال قدرت نمایی در زمینه تولید اسمارت فون باریک را به اپل نداد و با معرفی Oppo R5 مدتی بود که این رکورد را برای خود نگه داشته بود اما امروز کمپانی Vivo اسمارت فون جدیدی معرفی کرد که رکورد باریکترین گوشی جهان را از کمپانی اوپو گرفت.
این اسمارت فون که Vivo X5 Max نام دارد تنها 4.75 میلیمتر ضخامت داشته و آن هم به لطف صفحه نمایش بسیار باریکش می باشد. صفحه نمایش این دیوایس 1.36 میلیمتر ضخامت دارد.


با هم نگاهی به مشخصات این اسمارت فون باریک می اندازیم:
Vivo X5 Max دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ AMOLED با کیفیت تصویر 1080p می باشد.
قابلیت استفاده از دو سیم کارت را دارد و شما می توانید از دو نوع مختلف در آن استفاده کنید. این دیوایس یک اسلات برای یم کارت میکرو و یک اسلات برای نانو سیم دارد که در صورت عدم نیاز به گزینه دوم می توانید از آن به جای اسلات میکرو اس دی کارت استفاده کنید.
در پشت پرده این گوشی باریک، پردازنده 4 هسته ای اسنپ دراگون 615 با قدرت 1.7 گیگاهرتز وجود دارد.
در این دیوایس 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی لحاظ شده و دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل می باشد که از سنسور IMX214 سونی استفاده می کند و دارای فلش ای ای دی نیز می باشد. دوربین جلو این دیوایس 5 مگاپیکسل می باشد و بر خلاف نزدیک ترین رقیب خود یعنی اوپو آر 5 دارای روردی هدفون نیز می باشد.
سیستم عامل آن اندروید 4.4.4 خواهد بود و با قیمت 485 دلار از دو هفته دیگر وارد بازار خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون ارزان قیمت Oppo با نام Joy Plus