ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش راه پرداخت، مراسم افتتاح مرکز نوآوری بانک رفاه روز گذشته ۱۶ بهمن‌ماه در ساختمان این مرکز در منطقه طرشت، برگزار شد. در این مراسم، هادی ویسی با حکم مدیرعامل بانک رفاه به عنوان سرپرست مرکز نوآوری بانک رفاه منصوب شد.
محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه، اولین سخنران این مراسم بود و بیان کرد: «شروع یک حرکت را پایه ریزی کردیم که می‌تواند در روند تحولات بانک منشأ مهمی باشد. امروز را به عنوان بهترین روز کاری خودم در مدت دو سال و نیم گذشته در بانک رفاه می‌دانم. مرکز نوآوری می‌تواند باعث بهره‌برداری از تکنولوژی در بخش‌های مختلف کشور شود. ما در بانک حوزه‌های مختلفی را داریم که نوآوری یکی از بخش‌های مهم آن به شمار می‌آید. در نظام بانکی کارهای زیادی را پیش رو داریم برای اینکه بتوانیم انتظارات مشتریان را تأمین کنیم باید بتوانیم خدمت‌رسانی را تقویت کنیم.»
او ادامه داد: «یکی از شروط اصلی برای تقویت خدمات‌رسانی به مشتریان در بانک، توسعه علم، دانش و نوآوری است. در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در بانک انجام شده است که ایجاد مرکز نوآوری را می‌توان از اثرات همین تغییرات دانست. مرکز نوآوری بانک رفاه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف کار خودش را آغاز خواهد کرد. آرمان‌های بانک رفاه بدون رشد و توسعه محقق نخواهد شد و ما باید از علم و تکنولوژی‌های مختلف در طراحی محصولات و خدمات در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه