ایران و جهان
الناز فرجی۳:۱۷ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

وکیل مدافع اپل مخالف  کسانی  است که میگویند کمپانی باید با درخواست دادگاه مبنی بر همکاری اپل با FBI در هک کردن فرد مسلح سان برناردینو موافقیت کند  . تد السون، وکیل کمپانی  در این هفته ی ABC  در مورد مساله شان با FBI گفت که دستور هفته ی پیش مانند جعبه ی پاندورا بود و قبول کردن درخواست قانون میتواند کل IPhone  را نابود کند .
السون گفت که اپل و مدیرش تیم کوک احترام زیادی برای FBI و دپارتمان عدل قائلند ، و عنوان کرد که کمپانی قبلا با FBI همکاری داشت .
اما السون گفت که"  کمپانی باید خطی در رمز بازسازی بکشد ، iPhone را تغییر دهد ، و مهندسان و استعداد های خلاقش را برای نابود کردن  iPhone بکار گیرد . اپل مسئولیت این را دارد که ایمان و اعتماد میلیون ها نفر را نگه دارد . کسانی که به اپل تکیه کردند تا محصولی بسازد که حریم شخصیشان را حفظ کند ، زندگی شخصی شان را . این جعبه ی پاندوراست . "
او به نظرات قبلی کوک مراجعه کرد که اگر اپل به FBI در هک کردن آی فون کمک کند ، اینکار حفره های امنیتی را باز خواهد کرد و بر همه ی آی فون ها اثر خواهد گذاشت و همینطور امکان آزار از سمت دولت های خارجی هم وجود دارد . مانند دیگر رهبران تکنولوژی ، اولسون درخواست مذاکرات دیگری را در این زمینه داد و پیشنهاد کرد که اپل خودش را برای این موضوع در دادگاه عالی آمریکا در صورت لزوم آماده کند .

برچسب هاApplecourt
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید