سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور

زمانی که Nest اولین ترموستات هوشمند خود را در سال 2011 معرفی کرد، همواره به نظر می‌رسید که آن‌ها همانند قطعه‌های پیشرفته‌ای هستند که اکثر افراد می‌توانند آن‌ها را داشته باشند. اما پس از گفتگو با مصرف‌کنندگان این شرکت متوجه شد که بعضی افراد صفحه‌نمایش پر زرق و برق دیگری در خانه‌ی خود نمی‌خواهند. در عین حال، برخی تقریبا احساس ترس از این ابزارهای فوق‌العاده خیره‌کننده داشتند. این‌ها منجر به ساخت Nest Thermostat E شد، مدلی  کاملا دوباره طراحی شده با قیمتی کمتر از 169 دلار و ویژگی‌هایی که آن را به یک رابط کاربری ساده‌تر تبدیل می‌کند.
Thermostat E هنوز همانند یک ابزار Nest به نظر می‌رسد، اما این مدل حلقه‌ی فلزی و صفحه‌نمایش گوشی مانند را ندارد. در عوض دارای کنترل کننده‌ی عقربه‌ی پلاستیک مانند است، همچنین LCD مات شده با یک رابط الهام گرفته شده از نقاشی آبرنگ. از آنجا که صفحه‌نمایش Thermostat E متمرکز به نشان دادن درجه‌ی حرارت فعلی است، مانند مدل گران‌قیمت قبل از خود دما و شرایط آب‌وهوا را نشان نمی‌دهد.
Julia Daluliis می‌گوید: «به لطف هوشمندی استفاده از انرژی، شرکت تاکنون 14 میلیارد کیلو وات ساعت انرژی ذخیره کرده است و با توجه به روند فروش فعلی و ارزانی این مدل، شرکت انتظار دارد که طی چهار سال آینده می‌توان 100 میلیارد کیلو وات ساعت انرژی ذخیره کند.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه